متاسفانه از ساعاتی پیش دسترسی به جهان پی مجددا محدود شده است. از آنجایی که برای همه کاربران درگاه اختصاصی از چند PSP تعریف و فعال شده است در صورت فعال سازی درگاه اختصاصی بدون مشکل می توانید به وب سرویس متصل شوید.توجه داشته باشید امکان جایگزینی هیچ دامنه ای تا اطلاع ثانوی وجود نداشته و صرفا دامنه Jahanpay.com فعال می باشد.
- صرفا کاربرانی که درگاه اختصاصی خود را در وب سایت خود نصب و فعال کرده باشند امکان دسترسی به وب سرویس را خواهند داشت لذا درگاه های عادی دارای اختلال می باشد.
- جهت برداشت یا بررسی صورتحساب صرفا می توانید از آدرس jahanpay.com به پنل کاربری وارد شده و عملیات مذکور را انجام دهید.دسترسی به این بخش با آی پی ایران تا اطلاع ثانونی مقدور نمی باشد.
- پیگیری این مشکل از اولین روز کاری سال 95، توسط وکلای شرکت شروع و تا به این لحظه علل مختلفی بابت مشکلات *****ینگ اعلام شده است. که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد. از ارسال تیکت یا تماس تلفنی در این مورد جدا خودداری فرمایید.
- با توجه به حجم تماس ها و تیکت ها و همچنین DDOS های شدید از سمت برخی رقبا،خواهشمندیم جهت جلوگیری از اتلاف وقت ابتدا درگاه اختصاصی را فعال و پین موجود در لیست درگاه ها را در آن وارد کرده تا عملیات به درستی انجام شود. (API جدیدی در لیست درگاه ها با کارمزد مشابه درگاه عادی برای شما تعریف شده است)
- مجددا تاکید می کنیم هیچ نیازی به تغییر در پلاگین های درگاه اختصاصی نبوده و در صورت تغییر نیز فقط و فقط از دامنه jahanpay.com استفاده کنید. احتمال ایجاد مشکل بر روی دامنه ایرانی Jahanpay.ir وجود دارد.
تا ساعتی دیگر راهکار دیگری نیز ارائه خواهد شد
البته امکان ارائه دامنه جدید وجود ندارد چرا که برخی از همکاران فعال در همین فروم! در اولین فرصت گزارش میدن![]()