من هیچ وقت توی همچین تاپیکهایی شرکت نمیکنم اما واقعا دیگه صبرم به سر اومده الان خود شخص من که خیلی کم تو انجمن فعالیت میکنم وبیشتر همکامه خودم به شخصه بیشتر از 10 تا تاپیک برای همیمن ضعف زرین پال دیدم دریغ از کوچک ترین حرکت برای رفع این مشکل
واقعا جای تعجب داره سایتی که مشتری داره نقاط ضعفشون بگن بی تفاوت از کنارش بگذره و...این یک دلیل بیشتر نمیدتونه داشته باشه به نظر من پشتیبان یک نفر هست وسایت به عنوان شغل دوم این یک نفر راه اندازه شده و از کار خسته کوفته میاد و میخواد با بررسی گذاشتن یا هر چیز دیگه از سرش باز کنه
البته زرین پال خیلی شرکت خوبی و بزرگی هست و امیدوارم بتونن این مشکل یا ضعفشونو سریع رفع کنند







پاسخ با نقل قول