-
March 31st, 2016, 23:46
#1
فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
فروشنده های بی تجربه زمانی که در حال معرفی محصول خود هستند از واژه های بی اثر و قدیمی نظیر "کیفیت این محصول عالیست" یا "برترین کیفیت در دنیا" یا "این محصول فوق العاده است" استفاده میکنند. توجه داشته باشید گوش مشتریان از این کلمات پر است و تقریبا به این دلیل است که فروشندگان بی تجربه و غیر حرفه ای استفاده میکنند روی ذهن مشتریان تاثییر چندانی ندارد و فروش بالایی ندارند.
به جای استفاده از واژه های بی اثر که در گوش مشتری پر است از واژه هایی مانند " این محصول تا حداقل 10 سال برای شما کار میکند" یا جمله هایی نظیر این استفاده کنید. بدون اینکه از قدرت آن کم شود این جمله به مراتب روی دهن مشتری اثر گذار تر است.
در صورت استقبال از تجریبات خودم برای دوستان بیشتر می گذارم تا استفاده کنند
ارادتمند : پویان حبیب پور
سایت : استایل فا
ویرایش توسط Santourio : April 1st, 2016 در ساعت 00:13
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها ازSantourio به دلیل پست مفید
-
March 31st, 2016 23:46
# ADS
-
April 1st, 2016, 01:35
#2
عضو جدید
-
-
April 1st, 2016, 13:06
#3
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
نکته ی مدیریتی
مديران بايد توجه داشته باشند كه در مسئوليت سنگين مديريت، تنها نياز به افزايش معلومات و ذخاير ذهنى نيست، بلكه به كارگيرى و تقويت قوه ى تجزيه و تحليل در مسائل از اهميت خاصى برخوردار است.
مديرى كه توانايى تجزيه و تحليل مسائل را دارد، داراى ويژگى هاى زير است:
1- از چهار چوب ذهنى مشخص و منظمى برخوردار است.
2- در برابر هر مساله اى، جنبه هاى مختلف آن را بررسى نموده، راه حل ها و راهكارهاى مناسب را در نظر مى گيرد.
3- راه حل ها را دسته بندى و اولويت بندى مى كند.
4- مراحل آغاز و انجام و راهكارى را ترسيم و مورد بررسى قرار مى دهد.
5- جنبه هاى مثبت و مشترك راه حل ها را در ذهن خويش مورد پردازش قرار مى دهد.
6- با نوسازى فكرى و تركيب نكات مثبت، به راه حل جديد و ابداعى مى رسد.
بطور كلى، چنين مديرى هرگاه با مشكل و مساله اى مواجه شود كه نسبت به آن سابقه ذهنى نداشته باشد، مى تواند آن مساله را بر اساس اصول و معلومات خويش حل نمايد.
شعار همیشگی من برای کار :
زياد كار كردن هنر نيست، هوشمندانه كار كردن هنر است.
ارادتمند : پویان حبیب پور
سایت : استایل فا
ویرایش توسط Santourio : April 1st, 2016 در ساعت 13:07
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها از Santourio به دلیل پست مفید
-
April 1st, 2016, 14:04
#4
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
حرفه ای ها حرف نمیزنند کیفیت رو اثبات میکنند مشتری مشتری میاره
-
تعداد تشکر ها از hostorder به دلیل پست مفید
-
April 1st, 2016, 14:15
#5
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟

نوشته اصلی توسط
hostorder
حرفه ای ها حرف نمیزنند کیفیت رو اثبات میکنند مشتری مشتری میاره
هر حرفه ای از یک جایی شروع کرده
از همون اول یک جا ننشسته و مشتری اومده براش
حتما حرفی زده تبلیغات کرده که مشتری اومده بعد کیفیت رو اثبات کرده بعدش مشتری مشتری اورده...
ویرایش توسط Santourio : April 1st, 2016 در ساعت 14:16
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها از Santourio به دلیل پست مفید
-
April 1st, 2016, 14:19
#6
عضو دائم
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
به نظر بنده مهمترین فاکتور صداقت و احترام است
منظورم از احترام چاپلوسی نیست ولی باید همیشه با صبر و حوصله و صداقت با مشتری صحبت کرد
مهمترین نکته کلیدی برای جذب مشتری شفاف سازی هست
با مدرک و خیلی صمیمانه به همراه احترام امگانات خودتون و نمایش بدید
در مجموع صبر و حوصله و صداقت و احترام...
موفق باشید
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
-
تعداد تشکر ها از viasky به دلیل پست مفید
-
April 2nd, 2016, 23:15
#7
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
چه چیزی باعث می شود کارآفرینان، کسب و کار خود را راه بیاندازند؟
آیا تا به حال پیش آمده که از یک کارآفرین در مورد کسب و کار او بپرسید؟ ممکن است که او در پاسخ به شما زمانی که در مورد چگونگی ایجاد کسب و کارش می پرسید بگوید که این موضوع از ابتدا در DNA من بوده یا اینکه من برای این کار ساخته شده بودم و یا حتی اینکه هیچکس نمی تواند سرپرست من باشد و بخواهد مخارج مرا به عهده بگیرد.
اما مطمئناً انگیزه های واقعی کارآفرینان بسیار متفاوت تر از این حرف هاست. از نظر “نوام واسرمن (Noam Wasserman)”، استاد دانشکده ی بازرگانی هاروارد، بنیانگذارانی که می دانند چه چیزی برای آنها اهمیت بیشتری دارد به احتمال بالاتری به گونه ای سرمایه گذاری می کنند که نیازهای روحی آنها را همپای نیازهای مالی شان برآورده سازد. “واسرمن” می گوید، یکی از ویژگی های کلیدی کارآفرینان این است که آن ها پتانسیل به مراتب بیشتری برای این دارند که هنگام تصمیم گیری از قلب و ذهن خود بطور همزمان بهره ببرند. وقتی که شما برای رسیدن به هدف خود تمام عزم خود را به کار میگیرید، باید این سوال را از خود بپرسید که چرا اینکار را انجام می دهید و دلیل اصلی تان چیست؟ اگر که فقط به ذهن خود گوش کنید، ممکن است که از هدف نهایی تان فاصله ی زیادی بگیرید.
کتاب “واسرمن” با نام ” معماهای غیرقابل حل یک بنیانگذار: پیش بینی و اجتناب از تله هایی که ممکن است یک استارتاپ را از بین ببرد (Founder’s Dilemmas)”، همین ماه منتشر خواهد شد. این کتاب به کارآفرینان مشتاق کمک می کند تا به واسطه ی تصمیم های بسیار مهم درمورد زمان و نحوه ی راه اندازی کسب و کار خود به خوبی فکر کنند. همچنین افرادی که قبلاً کسب و کار خود را راه انداخته اند را تشویق می کند تا از خود بپرسند که از این تجربه دقیقاً چه چیزی می خواهند.
واسرمن و تیموتی باتلر (Timothy Butler)، عضو ارشد و مدیر برنامه های توسعه ی شغلی در دانشکده ی بازرگانی هاروارد، حدود ۲۰۰۰ نفر از بنیانگذاران را در مورد انگیزه های آن ها مورد بررسی قرار دادند. نتایج بدست آمده از مردان و زنانی با سنین ۳۰،۲۰، ۴۰ و بالاتر به دست آمد و با نتایج نظرسنجی هزاران نفر از افراد غیرکارآفرین که همین فرم نظرسنجی را پاسخ داده بودند مقایسه شد.
بعد از بررسی یافته ها، نتایج جالبی حاصل شد: انگار کارآفرینان از سیاره مریخ آمده اند و غیرکارآفرینان از سیاره ونوس (منظور، تفاوت بسیار زیاد سطح فکری در میان آن هاست). وقتی از پاسخ دهندگان خواسته شده بود که ۱۳ انگیزه ی خود را اولویت بندی کنند، کارآفرینان اولویت اصلی خود را عواملی همچون استقلال و قدرت تعریف کرده بودند. در مقابل، غیرکارآفرینان، امنیت و محیط کاری صمیمی را انتخاب کرده بودند. این مطالعه همچنین نشان می دهد که انگیزه ها با عواملی همچون سن تغییر می کند و انگیزه های زنان در مقابل مردان با تغییر بیشتری مواجه می شود.
از لحاظ تئوری، کارآفرینانی که تغییرات نیازهای خود را پیش بینی می کنند، می توانند سازمان هایی به وجود بیاورند که همراه با آن ها تغییر کنند. البته، انسان ها با خواسته های متعددی روبرو می شوند و به همین ترتیب بنیانگذاران باید گاهی انگیزه های ناسازگار را در چنین تصمیم گیری های مهمی بسنجند و به دنبال برآورده ساختن خواسته های افراد باشند.
این طرح بررسی انگیزه قسمتی از یک ابزار خودارزیابی بزرگتر است که راهنمای اشتغال (Career Leader) نامیده می شود و بعد از توسعه، توسط صدها دانشگاه و دانشکده ی کسب و کار در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت.
\
ویرایش توسط Santourio : April 2nd, 2016 در ساعت 23:18
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها از Santourio به دلیل پست مفید
-
April 2nd, 2016, 23:38
#8
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟

نوشته اصلی توسط
hostorder
حرفه ای ها حرف نمیزنند کیفیت رو اثبات میکنند مشتری مشتری میاره
دقیقا
-
-
April 2nd, 2016, 23:48
#9
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟
به نظر من 1 شعار داشته باشید و به شعارتون عمل کنید
مثلا
کیفیت,قدرت,امنیت و پشتیبانی فعال را از سرور تک بخواهید
شعار خوب خیلی موثر هست البته شعار فقط شعار نباشه باید به اون عمل کنید
موفق باشید
-
-
April 2nd, 2016, 23:51
#10
پاسخ : فروشنده های حرفه ای از چه لغاتی برای تبلیغات تاثییر گذار باید استفاده کنند ؟

نوشته اصلی توسط
alimoein
به نظر من 1 شعار داشته باشید و به شعارتون عمل کنید
مثلا
کیفیت,قدرت,امنیت و پشتیبانی فعال را از سرور تک بخواهید
شعار خوب خیلی موثر هست البته شعار فقط شعار نباشه باید به اون عمل کنید
موفق باشید
درسته مسلما اگر به شعار و وعده ی خود عمل نکنیم که .....
ولی به نظرتون کیفیت,قدرت,امنیت و پشتیبانی فعال
این چیزایی که گفتین برای مشتریان بسیار آشنا نیست ؟ همه ی مشتریان گوششون از این جور شعار ها پر هست.
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
تعداد تشکر ها از Santourio به دلیل پست مفید