
نوشته اصلی توسط
viasky
اشکالی نداره
تجربه هزینه داره
اجازه بدید مشتری نیز تجربه کسب کنه
شما فرض کن مسابقات اتومبیل رانی هست و تعدادی هم ثبت نام کردن
شخصی قصد شرکت داره - یک ماشین پراید تهیه می کنه برای این منظور
یا آخر میشه یا اصلا نمیرسه
دفعه بعد که شرکت می کنه شک نکنید انتخاب بهتری داره
تجربه باید شکل بگیره و برای کسب اون شکست هم لازمه
تا یک جایی در اختیار بنده هست که پشتیبانی و کیفیت مناسب ارائه بدم
اونی که باید ثابت کنه من بهتر هستم مشتری هست ( بعد از کسب تجربه)
من نباید خودم و درگیر این موضوع کنم و به مشتری التماس کنم که نخرید و داره سرتون کلاه میره
چون باور نمی کنه دراین صورت
ولی گذشت زمان کاربر حرفه ای سمت سرویس دهنده حرفه ای می کشونه واین اصلا جای نگرانی نیست