اشکالی نداره
تجربه هزینه داره
اجازه بدید مشتری نیز تجربه کسب کنه
شما فرض کن مسابقات اتومبیل رانی هست و تعدادی هم ثبت نام کردن
شخصی قصد شرکت داره - یک ماشین پراید تهیه می کنه برای این منظور
یا آخر میشه یا اصلا نمیرسه
دفعه بعد که شرکت می کنه شک نکنید انتخاب بهتری داره
تجربه باید شکل بگیره و برای کسب اون شکست هم لازمه
تا یک جایی در اختیار بنده هست که پشتیبانی و کیفیت مناسب ارائه بدم
اونی که باید ثابت کنه من بهتر هستم مشتری هست ( بعد از کسب تجربه)
من نباید خودم و درگیر این موضوع کنم و به مشتری التماس کنم که نخرید و داره سرتون کلاه میره
چون باور نمی کنه دراین صورت
ولی گذشت زمان کاربر حرفه ای سمت سرویس دهنده حرفه ای می کشونه واین اصلا جای نگرانی نیست









پاسخ با نقل قول