اگر مشکلی با سرویس دهنده خود دارید( کم بودن سرعت ،کم فروشی ، زیاد بودن پینگ تایم ، قطعی های متوالی ، برخورد پشتیبانی و یا عدم پاسخ و ........) در لینک زیر مشخصات خود را به صورت صحیح و کامل وارد نمائید + متنی با لحن رسمی و صحیح + مدارک ( این مدارک می تواند شامل اسکرین شات از تست سرعت در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، صفحه پینگ تایم در سیستم شما و .... باشد ) این شکایت در مرحله اول به اپراتور مربوطه ارجاع می شود و خواستار توضیحات ایشان در مورد شکایت می شوند. و در سایت پاسخ برای شما ثبت می شود. اگر مشکل برطرف نشده بود و همچنان معترض بودید می توانید قسمت بازبینی اول را پر کنید ( پس از دریافت پاسخ اول 3 روز فرصت دارید برای تکمیل بازبینی اول) در این مرحله کارشناس سازمان موضوع را بررسی و خواستار توضیحات بیشتر از اپراتور می شوند و این پروسه ادامه دارد که در صورت درخواست بازبینی دوم ..... پروسه این شکایت را در اینجا مشاهده فرمائید
جهت ثبت شکایت بر روی لینک زیر کلیک فرمائید:
http://goo.gl/PpAqo6
تاکید می کنم مشخصات خود را به صورت صحیح و دقیق وارد نمائید. در قسمت متن شکایت( 1- مشکل ایجاد شده 2- مدارک شما برای این شکایت 3- درخواست شما برای حصول رضایت ). توجه داشته باشید ارائه دهنده خدمات شما مخابرات باشد و یا دیگر ISP ها تفاوتی ندارد . به دلیل تعدد شکایات از سرویس مخابرات در اقصی نقاط کشور پیگیری جدی تری با این ارائه دهنده می شود . مدیران منطقه ای نیز پس از دریافت چنین شکایاتی پیگیر هستند و معمولا از مرکز استان شما ، تماس خواهند گرفت و خواستار توضیحات شما به صورت تلفنی خواهند بود.
پروسه شکایت از این طریق شاید در بدترین حالت یک ماه به طول بیانجامد . اما خصوصا برای دوستانی که از بستر فیبر نوری استفاده می کنند و مجبور به استفاده از سرویس خاص یک شرکت هستند . این پیگیری ازرشمند است
موفق باشید