دیشب زنگ زدم 2020 بابت کمبود سرعت اینترنت ، اولین اپراتور یه سری تغییرات توی تنظیمات مودم ازم خواسته بعد مجبورم کرده مودم رو جابجا کنم و ببرم توی یه پریز دیگه و مجدد تست کنم.
کارها رو انجام دادیم و رفع نشد ، تماس گرفتم مجدد دومین اپراتور یه سری تغییرات دیگه ازم خواست و بعد گفت که برم با یه سیستم دیگه مجدد تست کنم.
با سیستم دیگه هم تست کردیم و رفع نشد ، مجدد زنگ زدم به 2020 به اپراتور سوم که وصل شدم بعد از سلام و احوال پرسی تا گفتم مشکلم سرعت اینترنت هست تماس رو قطع کرد. امتیاز منفی براشون ثبت کردم.
مجدد تماس گرفتم و به همون اپراتوری که توی تماس دوم وصل شده بودم مجدد وصل شدم. بهش داستان رو گفتم. گفت که ثبت خرابی می کنم و مرکز مخابراتیتون 24 تا 72 ساعت آینده رفع می کنند و باهاتون تماس می گیردند.
24 ساعت که گذشت و خبری نشده. ما صبر میکنیم تا 72 ساعت هم ببینیم فرجی میشه یا نه. سرانجامشو توی تاپیک مینویسم.
نمیدونم اندراحوالات ما اینجوریه یا همه کاربران همین دردسر ها رو دارن !