-
March 11th, 2016, 19:13
#1
عضو انجمن
مشکل خطوط 5000
سلام.متدی هست که از ippanel ، پنل پیامک گرفتم.حدود 1.5 ماه
از روزی که پنل رو دریافت کردم اطلاعیه زدن که خطوط 5000 مشکل پیدا کرده
مشکل عدم احراز هویت که بعد از ارسال پیامک توسط خط و نمایش خط در وضعیت عدم احراز هویت ، بعد 24 ساعت مشکل حل میشه
متأسفانه با وجود گذشتن بیش از 1 ماه ، هنوز مشکل پابرجاست و حل نشده و تیکتها و صحبتها با بخش پشتیبانی هیچ فایده ای نداشته و فقط اعلام میکنن مشکل از اپراتور خطوط 5000 هست
میخوام ببینم دوستانی که از سایر پنل ها ، خط دارن مشکل مشابه رو دارن؟مشکلشون هنوز حل نشده؟
مشکل مخصوصأ روی خطوط 14 و 15 رقمی هست که تعداد زیادی از این خطوط در پنل دارم.
آیا واقعأ مشکل از اپراتور هست که با گذشت بیش از 1 ماه هنوز حلش نکردن یا کوتاهی مسئولین سامانه تا تکلیفم با این سامانه روشن بشه؟
ای صاحب این ثانیه ها پس تو کجای...
اللهم عجل لولیک الفرج
WebKernel.Net
شرکت رایان دانش تدبیر - شماره ثبت 475
-
-
March 11th, 2016 19:13
# ADS
-
March 11th, 2016, 19:37
#2
پاسخ : مشکل خطوط 5000
با سلام
دوست عزیر ما الان با اپراتور 5000 با پیش شماره های 50001 و 50002 و 50004 و 50009 و 50005 کار میکنیم و هیچ مشکلی نداریم
سایت ما www.tatnet.org می باشد
-
-
March 11th, 2016, 21:44
#3
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000
سلام
دوست عزیز از کدوم شرکت نمایندگی گرفتید بگید تا بیشتر راهنماییتون کنم.
این رو هم بدونید مشکل از اپراتور هست بله ولی با پیگیری ها مشکل حل میشه.
باید پیگیری کنید تا مشکلتون برطرف بشه.
1-من پیشنهاد میکنم از اپراتور 50004 خط خریداری کنید
2-هنگام ثبت خط اطلاعاتتون رو بصورت دقیق و کامل درج کنید
3-ادرس رو کامل به همراه پلاک وارد کنید.
4- شماره همراه رو فقط و فقط همراه اول وارد کنید.
در این صورت خط شما بدون مشکل ثبت و فعال میشود.
در صورتی که یکی از موارد ناقص باشه خط بصورت کامل فعال نمیشه.
لطفا حتما اشاره بکنید که از کی نمایندگی گرفتید.
ویرایش توسط payamkutah : March 11th, 2016 در ساعت 22:19
-
-
March 11th, 2016, 21:47
#4
پاسخ : مشکل خطوط 5000
با سلام
دوست عزیز ما از ippanel نیستیم و دوست عزیز هم اعلام کردند که آیا همه با این مشکل مواجه هستند ما هم اعلام کردیم که ما که با اپراتور 5000 کار میکنیم با این مشکل مواجه نیستیم
اره مشکل فعال نبودن خط 5000 بود که با ارسال تست اگر پیام ارسال نمی شد یعنی خط فعال نبوده و کاربر به ما اعلام میکرد به اپراتور اعلام میکردیمطی 24 ساعت خط فعال می شد
یعنی چیزی نبود که اصلا حل نشود
ویرایش توسط tatnet : March 11th, 2016 در ساعت 21:51
-
-
March 11th, 2016, 22:20
#5
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
tatnet
با سلام
دوست عزیز ما از ippanel نیستیم و دوست عزیز هم اعلام کردند که آیا همه با این مشکل مواجه هستند ما هم اعلام کردیم که ما که با اپراتور 5000 کار میکنیم با این مشکل مواجه نیستیم
اره مشکل فعال نبودن خط 5000 بود که با ارسال تست اگر پیام ارسال نمی شد یعنی خط فعال نبوده و کاربر به ما اعلام میکرد به اپراتور اعلام میکردیمطی 24 ساعت خط فعال می شد
یعنی چیزی نبود که اصلا حل نشود
سلام من معذرت میخوام
باید اول نگاه میکردم ولی قبلا از سایتتون بازدید کرده بودم فکر میکردم شما از ippanel دارید.
متن ویاریش شد.امیدوارو عذر بنده رو پذیرا باشید.
-
-
March 11th, 2016, 23:02
#6
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
MostafaBestMan
سلام.متدی هست که از ippanel ، پنل پیامک گرفتم.حدود 1.5 ماه
از روزی که پنل رو دریافت کردم اطلاعیه زدن که خطوط 5000 مشکل پیدا کرده
مشکل عدم احراز هویت که بعد از ارسال پیامک توسط خط و نمایش خط در وضعیت عدم احراز هویت ، بعد 24 ساعت مشکل حل میشه
متأسفانه با وجود گذشتن بیش از 1 ماه ، هنوز مشکل پابرجاست و حل نشده و تیکتها و صحبتها با بخش پشتیبانی هیچ فایده ای نداشته و فقط اعلام میکنن مشکل از اپراتور خطوط 5000 هست
میخوام ببینم دوستانی که از سایر پنل ها ، خط دارن مشکل مشابه رو دارن؟مشکلشون هنوز حل نشده؟
مشکل مخصوصأ روی خطوط 14 و 15 رقمی هست که تعداد زیادی از این خطوط در پنل دارم.
آیا واقعأ مشکل از اپراتور هست که با گذشت بیش از 1 ماه هنوز حلش نکردن یا کوتاهی مسئولین سامانه تا تکلیفم با این سامانه روشن بشه؟
سلام منم از ippanel نمایندگی دارم ولی خط 5000 هنوز فعال هست چون مدارک دادم + وقتی خط ثبت کردم به نام خودم ثبت کردم کسانی که احراز هویت نکردن رو لغو کردن
-
-
March 11th, 2016, 23:10
#7
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
MostafaBestMan
سلام.متدی هست که از ippanel ، پنل پیامک گرفتم.حدود 1.5 ماه
از روزی که پنل رو دریافت کردم اطلاعیه زدن که خطوط 5000 مشکل پیدا کرده
مشکل عدم احراز هویت که بعد از ارسال پیامک توسط خط و نمایش خط در وضعیت عدم احراز هویت ، بعد 24 ساعت مشکل حل میشه
متأسفانه با وجود گذشتن بیش از 1 ماه ، هنوز مشکل پابرجاست و حل نشده و تیکتها و صحبتها با بخش پشتیبانی هیچ فایده ای نداشته و فقط اعلام میکنن مشکل از اپراتور خطوط 5000 هست
میخوام ببینم دوستانی که از سایر پنل ها ، خط دارن مشکل مشابه رو دارن؟مشکلشون هنوز حل نشده؟
مشکل مخصوصأ روی خطوط 14 و 15 رقمی هست که تعداد زیادی از این خطوط در پنل دارم.
آیا واقعأ مشکل از اپراتور هست که با گذشت بیش از 1 ماه هنوز حلش نکردن یا کوتاهی مسئولین سامانه تا تکلیفم با این سامانه روشن بشه؟
سلام
ما از relax.ir استفاده میکنیم
بیشتر از یک سال و نیم هست که باهاشون کار میکنیم
واقعا بینظیر و عالی هستن
اس ام اس ها هم بدون هیچ مشکلی از اپراتور 5000 ارسال میشند با سرعت بسیار عالی !
درحال حاضر هم ازشون خط اختصاصی 1000 داریم
پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید
relax.ir
-
تعداد تشکر ها از shetabanhost به دلیل پست مفید
-
March 11th, 2016, 23:17
#8
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
shetabanhost
سلام
ما از relax.ir استفاده میکنیم
بیشتر از یک سال و نیم هست که باهاشون کار میکنیم
واقعا بینظیر و عالی هستن
اس ام اس ها هم بدون هیچ مشکلی از اپراتور 5000 ارسال میشند با سرعت بسیار عالی !
درحال حاضر هم ازشون خط اختصاصی 1000 داریم
پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید
relax.ir
دوست عزیز مشکلی در ارسال پیامک نیست.
لطفا به اصل مسئاله دقت کنید ایشون نگفتند که ارسال سامانه با مشکل مواجه هست.فقط خطوط اختصاصی اپراتور 5000 رو گفتن که که مشکل ثبت دارن.
این مشکل در همه سامانه ها موجود هست.حتی در سامانه ریلکس نیز چند هفته پیش خبری در این موضوع با حروف درشد درج شده بود.
آیا شما این خبر رو ندید؟
-
تعداد تشکر ها از payamkutah به دلیل پست مفید
-
March 11th, 2016, 23:28
#9
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
payamkutah
دوست عزیز مشکلی در ارسال پیامک نیست.
لطفا به اصل مسئاله دقت کنید ایشون نگفتند که ارسال سامانه با مشکل مواجه هست.فقط خطوط اختصاصی اپراتور 5000 رو گفتن که که مشکل ثبت دارن.
این مشکل در همه سامانه ها موجود هست.حتی در سامانه ریلکس نیز چند هفته پیش خبری در این موضوع با حروف درشد درج شده بود.
آیا شما این خبر رو ندید؟
چرا خبر مشاهده شده ولی از این بابت هیچ مشکلی نداشتیم !
شما هم اگر مشکلی دارید تیکت بدین بهشون.
-
تعداد تشکر ها از shetabanhost به دلیل پست مفید
-
March 11th, 2016, 23:53
#10
عضو انجمن
پاسخ : مشکل خطوط 5000

نوشته اصلی توسط
shetabanhost
چرا خبر مشاهده شده ولی از این بابت هیچ مشکلی نداشتیم !
شما هم اگر مشکلی دارید تیکت بدین بهشون.
شما هم خط جدید ثبت کنید خواهید دید که مشکلاتی هست.
به هر حال استارتر عزیز مشکل چون از طرف اپراتور هست در تمامی سامانه دیده خواهد شد.
بنده پیشنهاد میکنم اگر نظرات کاربران تردیدی داشتید با خود اپراتور های پیامکی تماس بگیرید تا خودشون موضوع رو به شما اطلاع بدن.
اینطوری بهتر متوجه میشید و راحت باور میکنید.
-
تعداد تشکر ها از payamkutah به دلیل پست مفید