
نوشته اصلی توسط
MostafaBestMan
سلام.متدی هست که از ippanel ، پنل پیامک گرفتم.حدود 1.5 ماه
از روزی که پنل رو دریافت کردم اطلاعیه زدن که خطوط 5000 مشکل پیدا کرده
مشکل عدم احراز هویت که بعد از ارسال پیامک توسط خط و نمایش خط در وضعیت عدم احراز هویت ، بعد 24 ساعت مشکل حل میشه
متأسفانه با وجود گذشتن بیش از 1 ماه ، هنوز مشکل پابرجاست و حل نشده و تیکتها و صحبتها با بخش پشتیبانی هیچ فایده ای نداشته و فقط اعلام میکنن مشکل از اپراتور خطوط 5000 هست
میخوام ببینم دوستانی که از سایر پنل ها ، خط دارن مشکل مشابه رو دارن؟مشکلشون هنوز حل نشده؟
مشکل مخصوصأ روی خطوط 14 و 15 رقمی هست که تعداد زیادی از این خطوط در پنل دارم.
آیا واقعأ مشکل از اپراتور هست که با گذشت بیش از 1 ماه هنوز حلش نکردن یا کوتاهی مسئولین سامانه تا تکلیفم با این سامانه روشن بشه؟