ببخشید من متوجه پست شما نشده بودم
دوست عزیز ، پست قبلی من رو با دقت بخونید
مدرک : OVH : BridgeClientبه احتمال زیاد مشکل نت ماسک هست که باید 255.255.255.255 ست بشه
توی آموزش (برای ویندوز) میگه که اول بصورت 255.255.0.0 رها کنید و بعد از رجیستری اون رو تغییر بدید به 255.255.255.255
بعد از انجام این کار هم کارت شبکه سرور مجازی رو یک بار غیر فعال و بعد دوباره فعال کنید و بعد از قسمت مششخصات ببینید که آیا تغییر انجام شده یا خیر
اگر درست انجام شده باشه ، به هیچ وجه اخطار دریافت نمیکنید
موفق باشید
پی نوشت : اگر در تغییر نت ماسک از رجیستری مشکل داشتید ، بفرمایید تا کامل تر توضیح بدم