-
March 8th, 2016, 17:57
#1
عضو انجمن
سوال درباره تغییر مکرر سرور
با سلام خدمت اساتید و دوستان محترم
یکی از دوستان از شخصی نمایندگی هاست تهیه کرده و این سرویس دهنده در طول سه ماه چندین بار اقدام تغییر سرور و تغییر لوکیشن نموده و مشکلاتی ایجاد نموده از قبیل افت رتبه سایت نماینده - افت رتبه سایتهای مشتریان نماینده - قطعی و دان شدن متوالی سایت نماینده و مشتریان
- از بین رفتن اعتبار نماینده در بین مشتریان و کم شدن رقبت مشتریان فعلی به تمدید سرویس ها و عدم خرید مشتریان جدید و ...
وقتی از سرویس دهنده در مورد تغییرات مکرر سرور و تغییر لوکیشن سوال میشود پاسخ میدهد این تغییرات در سرویس دهنده ها طبیعی است و پیش می آید (با تاخیر زیاد در پاسخگویی یا فراموشی در پاسخگویی سرویس دهنده فعلا کاری ندارم / تماس تلفنی / یاهو / تیکت)
این شخص هم مدتهاست بن شده است.
شما جای این نماینده بودید چیکار می کردید؟
-
-
March 8th, 2016 17:57
# ADS
-
March 8th, 2016, 18:08
#2
عضو دائم
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور
ممکنه به صورت خصوصی نام شخص و بفرمایید؟
بنده تقریبا از احوال کاری همکاران اطلاع دارم
تشکر
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
-
-
March 8th, 2016, 18:16
#3
عضو انجمن
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور

نوشته اصلی توسط
viasky
ممکنه به صورت خصوصی نام شخص و بفرمایید؟
بنده تقریبا از احوال کاری همکاران اطلاع دارم
تشکر
درود برشما دوست عزیز
فعلا قصد ذکر نام ایشان رو ندارم.
-
-
March 8th, 2016, 18:19
#4
عضو دائم
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور
سلام
اگر قصدر رشد کایر و پیشرفت دارید
سریعا باید انتقا بدهید
شما حتما از نظر مالی برایتان ارزش داشته که روی اون سرویس دهنده مانده اید
پس این مشکل اول بر میگرده به خود شما .... که تمایل دارید ...
-
تعداد تشکر ها از company_hosting به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2016, 18:22
#5
عضو انجمن
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور

نوشته اصلی توسط
hostnic
درود برشما دوست عزیز
فعلا قصد ذکر نام ایشان رو ندارم.
درود
اگر سرویس دهنده با تجریه و حرفه ایی مقابل شما قرار گرفته بعیده فقط 1 سرور هاستینگ داشته باشه درخواست بدید به سرور پایدارتر و دائمی تر انتقال بده و داخل تیکت عنوان نمایید تغییر سرور اونهم به شکل پیوسته هر ماه به سایتها و مشتری های شما آسیب وارد میکنه
اگر هم سرویس دهنده با تجربه و حرفه ایی و معتبر نیست ! بهترین گزینه انتقال به هاستینگهای معتبر و با سابقه است اینقدرهم رقابت و قیمت ها نزدیکه که جای نگرانی برای مصرف کننده و نمایندگان وجود نداره ...
-
تعداد تشکر ها از ali0000 به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2016, 18:31
#6
عضو انجمن
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور

نوشته اصلی توسط
company_hosting
سلام
اگر قصدر رشد کایر و پیشرفت دارید
سریعا باید انتقا بدهید
شما حتما از نظر مالی برایتان ارزش داشته که روی اون سرویس دهنده مانده اید
پس این مشکل اول بر میگرده به خود شما .... که تمایل دارید ...
ظاهرا این سرویس با تخفیف خوبی تهیه شده و در مشکلات پیش آمده قبلی قول داده بود که دیگه این مشکلات پیش نمیاد و به سرور قدرتمندتری انتقال داده است.
ولی ظاهرا پایبند به قول نبوده و فعلا هم پاسخگو نیست
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ali0000
درود
اگر سرویس دهنده با تجریه و حرفه ایی مقابل شما قرار گرفته بعیده فقط 1 سرور هاستینگ داشته باشه درخواست بدید به سرور پایدارتر و دائمی تر انتقال بده و داخل تیکت عنوان نمایید تغییر سرور اونهم به شکل پیوسته هر ماه به سایتها و مشتری های شما آسیب وارد میکنه
اگر هم سرویس دهنده با تجربه و حرفه ایی و معتبر نیست ! بهترین گزینه انتقال به هاستینگهای معتبر و با سابقه است اینقدرهم رقابت و قیمت ها نزدیکه که جای نگرانی برای مصرف کننده و نمایندگان وجود نداره ...
درود برشما
بله حق با شماست . سرویس دهنده معتبر و حرفه ای نیست و شرکتی هم ندارد . متاسفانه در آفرهای اعلام شده از سوی ایشان این سرویس تهیه شده (مستر ریسلری)
-
-
March 8th, 2016, 18:54
#7
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور
درود
نمایندگی رو از سرویس دهنده معتبری تهیه کنید و یا خودتون سرور تهیه کنید
-
تعداد تشکر ها از gholamkale به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2016, 18:58
#8
عضو دائم
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور

نوشته اصلی توسط
hostnic
با سلام خدمت اساتید و دوستان محترم
یکی از دوستان از شخصی نمایندگی هاست تهیه کرده و این سرویس دهنده در طول سه ماه چندین بار اقدام تغییر سرور و تغییر لوکیشن نموده و مشکلاتی ایجاد نموده از قبیل افت رتبه سایت نماینده - افت رتبه سایتهای مشتریان نماینده - قطعی و دان شدن متوالی سایت نماینده و مشتریان
- از بین رفتن اعتبار نماینده در بین مشتریان و کم شدن رقبت مشتریان فعلی به تمدید سرویس ها و عدم خرید مشتریان جدید و ...
وقتی از سرویس دهنده در مورد تغییرات مکرر سرور و تغییر لوکیشن سوال میشود پاسخ میدهد این تغییرات در سرویس دهنده ها طبیعی است و پیش می آید (با تاخیر زیاد در پاسخگویی یا فراموشی در پاسخگویی سرویس دهنده فعلا کاری ندارم / تماس تلفنی / یاهو / تیکت)
این شخص هم مدتهاست بن شده است.
شما جای این نماینده بودید چیکار می کردید؟
مورد نیاز به تغییر رو درست نگفتن. نیاز هم بشه یکی دو سال یکبر شاید نیاز شه.
ایشون حتما از افرادی هستند که به خاطر عدم تهیه لایسنس هر ماه سرور رو انتقال میدن که روی آی پی جدید بتونن یک ماه رایگان تریل استفاده کنن! پس ایشون براشون مهم نیست که کاربر ارزش داره و ...
چه کاربر چه نماینده در این شرایط بهتره انتقال بده به یک جایی که تعهد کاری داره و داره کار میکنه! نه بازی!
..::| بیش از یک دهه |::..
-
تعداد تشکر ها از kool به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2016, 19:04
#9
عضو انجمن
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور
درود بر شما
ممنون از پاسخگویی
برای این سرویس هزینه شده است.
بله برای حفظ حقوق مشتریان نیاز به تهیه این سرویس از شرکت و سرویس دهنده ی معتبر می باشد.
تهیه سرور هزینه های بیشتری دارد.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
kool
مورد نیاز به تغییر رو درست نگفتن. نیاز هم بشه یکی دو سال یکبر شاید نیاز شه.
ایشون حتما از افرادی هستند که به خاطر عدم تهیه لایسنس هر ماه سرور رو انتقال میدن که روی آی پی جدید بتونن یک ماه رایگان تریل استفاده کنن! پس ایشون براشون مهم نیست که کاربر ارزش داره و ...
چه کاربر چه نماینده در این شرایط بهتره انتقال بده به یک جایی که تعهد کاری داره و داره کار میکنه! نه بازی!
درود بر شما
کاملا حق با شماست
این تغییرات پی در پی سرور و حتی تغییر لوکیشن منطقی نیست .
از پاسخگویی و ارائه توضیحات جنابعالی و سایر دوستان قدردانی می کنم
-
تعداد تشکر ها از hostnic به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2016, 19:45
#10
عضو انجمن
پاسخ : سوال درباره تغییر مکرر سرور

نوشته اصلی توسط
hostnic
با سلام خدمت اساتید و دوستان محترم
یکی از دوستان از شخصی نمایندگی هاست تهیه کرده و این سرویس دهنده در طول سه ماه چندین بار اقدام تغییر سرور و تغییر لوکیشن نموده و مشکلاتی ایجاد نموده از قبیل افت رتبه سایت نماینده - افت رتبه سایتهای مشتریان نماینده - قطعی و دان شدن متوالی سایت نماینده و مشتریان
- از بین رفتن اعتبار نماینده در بین مشتریان و کم شدن رقبت مشتریان فعلی به تمدید سرویس ها و عدم خرید مشتریان جدید و ...
وقتی از سرویس دهنده در مورد تغییرات مکرر سرور و تغییر لوکیشن سوال میشود پاسخ میدهد این تغییرات در سرویس دهنده ها طبیعی است و پیش می آید (با تاخیر زیاد در پاسخگویی یا فراموشی در پاسخگویی سرویس دهنده فعلا کاری ندارم / تماس تلفنی / یاهو / تیکت)
این شخص هم مدتهاست بن شده است.
شما جای این نماینده بودید چیکار می کردید؟
س بهترهست قرارداد نمایندگی رسمی همراه باslaتهیه کنین
و از افراد به ظاهر شرکت و نامعتبر خرید نکنین تا دچار چنین مواردی نشین
ارادت
بخشی از راه حل باشین نه باعث ایجاد مشکلات
-
تعداد تشکر ها از 007 به دلیل پست مفید