نقل قول نوشته اصلی توسط Rezash نمایش پست ها
کاری که چند هاستینگ بزرگ دیدم میکنند همین هست ...
شما محدودیت رو بذارید روی ساعتی 60 و بقیه تنظیمات رو در سخت گیرانه ترین حالت بذارید
صف ایمیل ها رو به صورت روزانه چک کنید.
لیست فایل هایی که ارسال ایمیل دارند رو پیدا کنید و اون فایل رو مسدود کنید.
در بیشتر موارد چون فایل الکی هست مشتری اصلا متوجه نمیشه
اگر جواب نداد ارسال ایمیل رو کلا برای اکانت مشتری ببنید. خیلی از مشتری ها اصلا به ارسال ایمیل نیازی ندارند و متوجه نمیشند ...
از ساسپند کردن کل اکانت بهتر هست
میشه بفرمایید چطور لیست فایل هایی که ارسال ایمیل دارن رو پیدا کنیم ؟
اگر بتونیم پیدا کنیم که خیلی کمک میکنه
ارسال ایمیل رو چطور کلا برای مشتری ببندیم؟