نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
شما نمایندگی تهیه نکردید ، بنده به دلیل اینکه داخل این تاپیک تجربتون رو ارسال کردید گمان کردم سرویس نمایندگی از ما دارید
با این حال

تیکت
488221 که کلا بدون هیچ پاسخی به حالت بسته/حل شده در اومده حالا یا اختلال سیستمی بوده یا اینکه خودتون تیکت رو بستید ، اگر نیاز به پاسخ دارید تیکت رو بروزرسانی کنید

تیکت 417927 :
شما فرمودید سایت بالا نمیاد
همکارم بررسی کردن و پاسخ دادن که سایت بالا میاد مودم خاموش روشن کنید
الان هم بنده تست کردم سایتتون بالا میاد

تیکت 730803 :
شما درخواست فعال کردن قابلیت dns control رو داشتید که ما مثل خیلی از هاستینگ های دیگه این قابلیت رو داخل دایرکت ادمین برای کاربر باز نمیزاریم و اگر کاربر درخواستی داشته باشه در این مورد دستی اضافه میکنیم
با این حال الان براتون فعال شد تا خودتون دسترسی تغییرات داشته باشید

باز هم مشکل بود در خدمتیم

تیکت اول متاسفانه تا فرداش ساعت 3 اگر اشتباه نکنم پاسخی ندادید که یکی از دوستان انجمن راهنمایی کردن و حل شد که تیکت رو بستم

مورد بعدی هم توی پست قبل تصحیح کردم که درخواست فعال سازی داده بودم و اگر دقت کنید گفتم بیش از 1.5 ساعت طول کشید که خوب برای زمان پشتیبانی چندان جالب به نظر نمیرسه

در مورد بالا نیامدن هاست این متن کامل :

متاسفانه 1 ساعتی هست که دسترسی به سایت موجود نیست.
پنل مشکلی نداره و ای پی هاست پینگ هم داره ولی سایت خیر
از کلودفلیر استفاده می کنیم و ظاهرا نمیتونن با سرور های شما ارتباط برقرار کنه در نتیجه صفحه ارور ظاهر میشه.


ممنون میشم بررسی کنید این مورد رو
همونطور که میبینید بنده گفتم مشکلی با ای پی هاست و پنل نیست و کلود فلیر هست که مشکل داره که درخواست بررسی دادم
همونطور که بالاترم گفتم سرور های کلودفلیر از سرور شما تایم اوت می گیرند که خوب بدون شک تمایل دارید بدونید تا یک بررسی انجام بشه

ولی به هر حال اگر فکر می کنید پاسختون منطقی بوده مشکلی نیست . این مشکلی که از نظر بنده در زمان پاسخ گویی و بررسی شما نیاز بوده که به نظر بنده میتونه خیلی بهتر بشه و این شرایط چندان جالب نیست.