
نوشته اصلی توسط
navid2zp
متاسفانه از نظر پشتیبانی همونطور که دوستمون گفتند اونطور که باید خوب عمل نمی کنید
نمونه:
تیکت MffRrKlm که بعد از ساعت ها پاسخی ارسال نشد و یکی از دوستان در انجمن برای حل مشکل راهنمایی کردند.
تیکت VR1hNpN2 که مشکلی در رابطه با عدم اتصال سرور های کلودفلیر با سرور های شما که پاسختون این بود : "مودم خاموش روشن کنید"
تیکت nVBzYoc1 که درخواست دسترسی MX records شده بود که بعد از ساعت ها این پاسخ رو دادید : "بفرمایید دستی اضافه کنیم"
این تیکت ها مربوط به اولین روز و روز بعد سفارش بنده بود که به طور کل باعث شد بنده بیش از ساعت ها به سایت دسترسی نداشته باشم و منتظر شما باشم.
خودتون میتونید قضاوت کنید