نقل قول نوشته اصلی توسط navid2zp نمایش پست ها
متاسفانه از نظر پشتیبانی همونطور که دوستمون گفتند اونطور که باید خوب عمل نمی کنید
نمونه:
تیکت MffRrKlm که بعد از ساعت ها پاسخی ارسال نشد و یکی از دوستان در انجمن برای حل مشکل راهنمایی کردند.
تیکت VR1hNpN2 که مشکلی در رابطه با عدم اتصال سرور های کلودفلیر با سرور های شما که پاسختون این بود : "مودم خاموش روشن کنید"
تیکت nVBzYoc1 که درخواست دسترسی MX records شده بود که بعد از ساعت ها این پاسخ رو دادید : "بفرمایید دستی اضافه کنیم"

این تیکت ها مربوط به اولین روز و روز بعد سفارش بنده بود که به طور کل باعث شد بنده بیش از ساعت ها به سایت دسترسی نداشته باشم و منتظر شما باشم.

خودتون میتونید قضاوت کنید
این کد هایی که دادید نمیشه تیکت رو بررسی کرد ، id تیکت که یک عدد هست رو ارسال کنید

در مورد اینکه سرور های کلود فلیر نمیتونن به سرور وصل بشن اصلا ربطی به سرور ما نداره شما خودتون باید درست متصل میکردید ما اصلا محدودیتی از این بابت نزاشتیم
در مورد MX records هم خب وقتی نتونستید اضافه کنید گفتن که بگید تا دستی اضافه کنیم ، کجاش مشکل داره

البته بنده نمیدونم شما کدام تیکت ها رو میگید ، بهتره id تیکت رو پ.خ کنید بررسی کنم ، تا اگر حق با شما بود و قانع نشدید داخل تاپیک اعلام کنید

تشکر از شما نماینده گرامی