با سلام
دو سه نکته :
1- اطلاعیه کاملی در مورد مشکل امروز به کاربران از طریق ایمیل ، کانال تلگرام ، سایت رسمی ارسال خواهد شد . فقط باید صبر کنید تا مشکل حل بشه.
2- مشکلی که پیش آمد واقعا غیر مترقبه بوده و تا حد زیادی پیچیده که ما رو به چالش کشیده. یکی از دلایلی که زمان حل مشکل رو طولانی کرد این بود که سعی داشتیم اطلاعات به خیلی عقب برنگرده و بتونیم کمترین مشکل رو برای کاربران داشته باشیم.
3- از لحظه ایجاد مشکل بخش فنی پردیس وارد عمل شده و در حال پیگیری و رفع مشکل بوده اند و تا همین لحظه نیز این فعالیت ادامه داره. امیدواریم به زودی مشکل به صورت کامل رفع بشه و قطعا میدانید که ضرر ما از این موضوع بیشتر از هر زیان دیگری خواهد بود. در روند کار پیچیدگی هایی رخ داد که کمی طولانی کرده کار ما رو ولی عیب یابی صورت گرفته و روند رفع عیب در حال انجام می باشد و به زودی مشکل رفع خواهد شد.
4- راههای ارتباطی فعلی کانال https://telegram.me/pardishostingcom و آی دی @ecoreporter در خدمت عزیزان هست. ترجیحا به آی دی پیامی ندید و کانال رو دنبال کنید.
5- مهم ترین بخش این صحبت : از تک تک کاربرانمون که امروز براشون مشکل ایجاد شد عذرخواهی می کنیم و امیدواریم پس از رفع مشکل بتونیم دلخوری ایجاد شده را جبران کنیم.
با تشکر از همکارانی که منصفانه با قضیه برخورد کردند .
- - - Updated - - -
در ضمن اینکه هارد نسوخته ، به دلیل بک آپ گیری روزانه ، اطلاعات به ساعت 6 صبح 6 اسفند 94 برمیگرده و از بابت اطلاعات نگرانی وجود نداره.
- - - Updated - - -
به اطلاع کلیه کاربران فهیم و محترم پردیس هاستینگ که ساعاتی رو به دلیل یک مشکل غیر مترقبه ، به سختی گذراندند و گذراندیم میرسانیم مشکل سرور 6 حل شده است.
در صورتیکه مشکلی که در سایت خود مشاهده می کنید ، به بخش فنی پردیس تیکت بزنید.
بابت مشکل پیش آمده عمیقا عذرخواه پیشگاه شما کاربران هستیم و تمام تلاش خود را برای حداقل شدن این مشکلات خواهیم کرد.
با تقدیم احترام و سپاس
روابط عمومی پردیس هاستینگ.