دوست عزیز
منظور شما ارائه درگاه بدون مستندات و بدون بررسی هویت شخص است ؟ یا اطلاعاتی که هیچ کدام صحیح نیست ؟
من قصد جسارت به شما ندارم ولی فکر کنید از بین 45000 کاربر یکی کلاهبرداری کنه آیا شما پاسخگو هستید ؟
آیا واقعا از مشکلاتی که برای ما و همکاران طی این 3 ماه ایجاد شده با خبر هستید ؟
یکم خودتون را جای ما بذارین. ما طبق اطلاعیه قبلا عذرخواهی کردیم و همه موارد را نیز توضیح دادیم
- - - Updated - - -
بله اگر لطف کنین بفرمایید یا همین الان تیکت بزنین تا براتون تغییر بدم
سپاس
بازم تکرار میکنم: اسکن کارت ملی + شناسنامه و تاییدیه شماره موبایل و ایمیل رو قبلا گرفتید حتی یکی از پشتیبان هاتون زنگ زدند و خیالشون از وجودما راحت شد، پس چرا مجددا درخواست ارسال مدارک می کنید ؟ مگه چندمرتبه باید مدارک ارسال کنیم؟؟؟؟؟
باران که می بارد تو می آیی --*-- باران گل، باران نیلوفر
باران مهر و ماه و آئینه --*-- باران شعر و شبنم و شبدر