شما با همه مشتریهاتون اینجور برخورد میکنین؟
علامت تعجب و سوال رو شما چه یدونه بذاری چه هزارتا معنیش عوض نمیشه جز اینکه نشوندهنده عصبانیت شماست.
بنده داونتایم ۲ روزه روی سرویس شما داشتم و اون زمان هیچکسی هم پاسخگوی تیکتها نبود.
در این مورد هم از خود جنابهالی سوال پرسیدم که آیا پشتیبانی و تحویل سرویس در روزهای تعطیل فعاله یا غیرفعال و این برخورد عجیبو اتز جنابعالی دیدم.
از طرفی سرویس بنده بعد از گذشت ۷۲ ساعت هنوز بهم تحویل داده نشده و تیکتی هم که زدم با جواب عجیبی از طرف پشتیبانی، مبنی بر تمام شدن ipهای لینوکسی! مواجه شدم.
دوست عزیز هر شخصی که میاد توی این سایت و از طریق این تاپیک از شما خرید میکنه احمق نیست. بلکه به اعتبار این سایت به شما اعتماد میکنه و شما با این برخوردت نهتنها نمیتونی خودت رو برحق و محق جلوه بدی که باعث پروندن همون کاربرهایی که به شما اعتماد کردن میشی.
من از سال ۲۰۱۲ که ازتون سرویس گرفتم تا الآن فکر نمیکنم باهاتون دعوایی داشتم!
بعد از ۲ ماه نارضایتی دیگه سرویسم رو تمدید نکردم تا الآن که دیدم دوستان راضین و با خودم گفتم لابد مشکلی توی اون برهه بوده و رفع شده و مجدد سفارش دادم. اما الآن واقعا نمیدونم در مورد نحوه پاسخگویی، سرویسدهی و پشتیبانیتون باید چی بگم.
من مدت ۲ سال از یک بنده خدایی سرویس میگرفتم و یک ماه آخر سرویسش افتضاح شد و زیر بار نمیرفت. وقتی بهش گفتم میام توی فروم مطرح میکنم عذرخواهی کرد و گفت توی سایت یه سفارش ثبت کن من بدون هزینه برات فعال میکنم. من اون سرویس رو از ایشون نگرفتم اما همینکه احساس کردم متوجه شده برخوردش اشتباه بوده برام کافی بود.
الآن نمیدونم در مورد شما چی باید بگم.
من توی سایت به ناچار درخواست عودت وجه دادم چون تا الآن سرویسی بهم تحویل داده نشده (بعد از تقریبا ۷۲ ساعت) و مشکلی هم که توی تیکت مطرح کردین برای بنده قابل درک نیست. هرچند اگه خود مشکل قابل درک بود لازم بود که قبل از قبول سفارش اونو به مشتریان و مراجعین اطلاع میدادین.
با عرض پوزش از دوستان بخاطر طولانی شدن متن.






پاسخ با نقل قول