شنیدین که میگن؛ در زمان نا مناسب، در مکانی نامناسب، حضور داشتن!!!
شبکه های اجتماعی اهرمی بسیار قدرتمند در سئو و بازاریابی محسوب میشن، اما متاستفانه باب شده که فعالیت در این شبکه ها به روش های مصنوعی و بیشتر آزار دهنده انجام میشه تا جلب رضایت کاربران!! (مصداق همون عبارت ابتدایی)
کار به این سادگی ها نیست که یک صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، لایک، فالوور یا ... خریداری کنید!!! ضمن اینکه اگر برای انتشار محتوا در این شبکه ها برنامه ریزی خاصی نداشته باشید، عملا محتوایی رو در این شبکه ها منتشر کردید که مصداق همان کلمه اسپم یا هرز است!!!!
فعالیت در شبکه های اجتماعی با هدف درگیر کردن مخاطبان حقیقی باید انجام بشه، مطالب یا محتوای شما به اشتراک گذاشته بشه و ....
اما اگر مصنوعی، با کاربران مصنوعی و خریداری شده، با محتوای بی ارزش و.... فعالیت کنید، نتیجه مشابه وضعیتی است که تجربه کرده اید
پیشنهاد می کنم نگاهی به این مطلب داشته باشید؛ تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو





پاسخ با نقل قول