نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

موضوع: سی پنل آیا نیاز به لاینیس داره؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #20
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر تشکر کرده 
    524
    تشکر تشکر شده 
    1,363
    تشکر شده در
    624 پست

    پیش فرض پاسخ : سی پنل آیا نیاز به لاینیس داره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط taksis نمایش پست ها
    دلیل نمیشه چون اونا تحریم کردن ما نال شده و مفتی استفاده کنیم ! این چه طرز فکریه ما داریم؟؟؟
    یه شرکتی یه برنامه یا سیستمی رو طراحی کرده،نمیخواد یه قشر خاصی ازش استفاده کنن.یا قوانین وقت اون کشور اجازه به اون شرکت نمیدنن که خدماتشو به ایران ارائه کنه.مالشه اختیارشو داره
    زور که نیست....استفاده نکن!
    سی پنل تحریمت کرده از دایرکت ادمین استفاده کن
    whmcs تحریمت کرده از هاست بیل استفاده کن هم بهتره هم زیبا تر هم قوی تر
    اگر با هزار جور دوز و کلیک لایسنس خریدی و بعدا غیر فعال شد،یا نال شده استفاده کردی و سرورت مشکل پیدا کرد یا ساسپند شد این دیگه تقصیر خودته...........
    ویندوز رو اغلب کرکی استفاده میکنن چون اولا تو ایران شرایط خرید فراهم نیست برای عموم مردم دوما مایکروسافت اصلا با این موضوع مشکل نداره.کرکی نصب میکنی اپدیت هم بهت میده.میدونه کرکی استفاده میکنی و میده.و هم اینکه جایگزینی براش نیست.
    ولی کرکی استفاده کنی پشتیبانیش رو نداری دیگه.......این مهمه
    اونارو هم نال شده استفاده کنی پشتیبانی و آپدیت نداری
    مایکروسافت با نسخه کرکی ویندوز مشکلی نداره؟!
    خودتون ازشون پرسیدید؟
    اگر مشکل نداشتند پس چرا از سرویس های مختلف شکایت کردند و پیگیر حذف نسخه های غیر قانونیشون از سطح وب هستند؟؟

    تو این مورد هم بحث سر استفاده از نسخه نال شده نیست بحث سر بی احترامی هست که صورت گرفته.
    شما با خرید لایسنس به نوعی تعهد میدید که از نسخه نال شده و غیر رسمی استفاده نکنید و در عین حال سرویس دهنده هم تعهد میده به شما سرویس مربوطه رو تا زمانی که بابتش هزینه دادید در اختیار شما قرار بده و از اون پشتیبانی کنه.
    این یک معامله هست و این که دلش نمی خواد و ... قوانین خودش رو داره و در اکثر مواقع فسخ یک قرار داد شامل جریمه میشه و باید اون جریمه رو پرداخت کنید. این شرکت تنها پول کاربران ایرانی رو داره بالا می کشه و بی احترامی می کنه.
    این که کشور اجازه نمیده مشکل خودشون هست. سیاست های خودشون بود که اول سرویس بدن و اگر با مشکلی روبرو شدن نباید به کاربران سرایت کنه در غیر این صورت ضعف مدیریتی اون شرکت رو میرسونه. شما به عنوان یک شرکت بزرگ وظیفه متعهد بودن و کنترل شرایط رو به بهترین شکل ممکن دارید.
    واقعا فکر می کنید چنین شرکتی توانایی برگشت دادن هزینه ها رو نداره؟ نمیتونه کاربرانی که مثلا چند ماه فرصت دارند رو همچنان پشتیبانی کنه؟

    ببینید توی این کار 2 نوع رفتار داریم در مواقعه ای که مشکلات جدی پیش میاد (فرض کنیم واقعا یک مشکل جدی به دلیل سرویس دادن به ایرانی ها براشون اتفاق افتاده):
    یک رفتار غیر حرفه ای هست که بسیاری از سرویس دهنده های تازه کار و غیر معتبر اون کار رو انجام میدن و به راحتی از زیر بار مسئولیت و تعهد فرار می کنن و موارد مختلفی رو در همین انجمن دیدیم که بدون جواب دادن به کاربران سرویس دهی رو متوقف می کنن.
    یک رفتار حرفه ای داریم که با مدیریت صحیح شرایط سعی دارند تا کمترین مشکل رو متوجه کاربران کنند و رضایت اون ها رو تا 100% حفظ کنند.

    تو این مورد بنده حداقل رفتار حرفه ای نمی بینم چرا که حتی 1% از رضایت کاربران خودشون رو هم جلب نکردن و مشکل رو مستقیم به کاربران منتقل کردند بدون هیچگونه تلاشی برای حل مشکل و این یک رفتار غیر حرفه ای هست. رفتار غیر حرفه ای منجرب به رفتار غیر حرفه ای میشه (کاری به بد و خوبش نداریم).

    در مورد مسئله اخلاقیش:
    در زمینه it مسائل اخلاقی مثل مسائل روزمره شما نیست. شما نمیتونید مسائل اخلاقی در این زمینه رو با مسائل اخلاقی که در زندگی فیزیکی شما وجود داره مقایسه کنید و سعی کنید شرایط رو نسبت به اون ها بسنجید.
    برای حل این مشکل مسائل مربوط به it برای این که از نظر اخلاقی تا حدودی رعایت بشه و از مرز ها عبور نشه قوانین توسط دولت ها پیاده میشه و فعالانی که در کشور های مختلف فعالیت می کنن باید از اون قوانین پیروی کنند.
    بسیاری از دولت ها برای هماهنگی قوانین خودشون رو یکسان می کنن و نتیجه اون میشه اقتصاد بین المللی که مرز های فیزیکی در اون خارج میشه و شرکت های چند ملیتی پدید میاد.
    در این مورد دوستانی که اینجا هستند تنها در ایران فعالیت دارند و فعالیتیشون از نظر اخلافی با قوانین دولت ایران سنجیده میشه که طبق اون نیازی به رعایت کپی رایت سرویس های خارجی رو ندارند و اجازه به استفاده از نسخه های مختلف بدون مجوز رسمی از تولید کننده غیر ایرانی رو دارا هستند.
    در نتیجه شما به عنوان یک کاربر ایرانی و در بحثی مربوط به سرویس دهنده های ایرانی می تونید مسائل اخلاقی رو در چهارچوب قوانین دولت بیان کنید و خارج از این مسئله بر می گرده به نظر و دید شخصی خودتون و نمیتونید اون رو یک اصل اساسی یا درست بدونید.

    امیدوارم منظور بنده رو متوجه شده باشید
    ویرایش توسط navid2zp : January 30th, 2016 در ساعت 12:54

  2. تعداد تشکر ها ازnavid2zp به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی از دوریس وب خبر داره؟
    توسط hostorder در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: December 23rd, 2015, 22:52
  2. فیلم آموزش فارسی کار با دیتابیس SQL Server در سی شارپ دات نت
    توسط novintak2 در انجمن مباحث و منابع آموزش
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: March 6th, 2013, 09:57
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: February 8th, 2012, 00:17
  4. شاسی ( کیس ) 1 u
    توسط jaygah در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2011, 18:17

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •