دوستان من دیروز درخواست فعالسازی مجدد پنلم رو ارسال کردم ، تا الان پاسخی از جانب دیتاسنتر نیومده ، این طبیعیه ؟
کلا پاسخگویی این دیتاسنتر (Hetzner) در تعطیلات آخر هفته ب چه صورتیه ؟![]()
دوستان من دیروز درخواست فعالسازی مجدد پنلم رو ارسال کردم ، تا الان پاسخی از جانب دیتاسنتر نیومده ، این طبیعیه ؟
کلا پاسخگویی این دیتاسنتر (Hetzner) در تعطیلات آخر هفته ب چه صورتیه ؟![]()
...Zzzz...
شرکت(داده گستر سینا شیراز ) به شماره ثبت: 38085 "پشتیبانی سایت"
برای مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید:حسینی 09372186266 / 22912645-021
برای حل مشکلات سرور ها پاسخگویی اینگونه نیست و بسیار سریع عمل می کنند.
حتی شده پاسخ یک تیکت را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کردند!
بعضی از مواقع درخواست کنسول لارا 30 دقیقه و حداکثر 2 ساعت تحویل می دادند.
اما در مورد باز شدن پنل یا ثبت نام چند روزی ممکن است دیرتر پاسخ بگیرید.
همچنین تحویل آی پی ها چه بصورت single چه بصورت subnet در روز های شنبه و یکشنبه به ندرت انجام می شود.
موفق و پیروز
سلام
بستگی داره... برخی مواقع سریع پاسخ میدن.
اکانت قبلی شما موردی که نداشته مسدود شده؟ اگه موردی داشته باشه مثل صحیح نبودن شماره و یا آدرس و ... ممکنه اصلا دیگه پاسخ ندن/
در هر حال حداقل 2 روز منتظر پاسخ بمونید و مجدد ایمیل ندید بهشون!
..::| بیش از یک دهه |::..
والا یک سرور داشتیم زمان EX4s اگر اشتباه نکنم ، ک هاردش سوخت و بعدش دیگه هیچ سفارشی ب Hetzner ندادیم تا الان...
کلا ب دلیل اینکه تو این مدت هیچ سفارش فعالی تو پنل نداشتم مسدود شده :
As you no longer have any products in the Robot administration interface, we have
deactivated your customer account "xxx". Access to the Robot is therefore now
blocked and you will also no longer receive further customer information via email.
- - - Updated - - -
در هر صورت امروز صبح پنل رو فعال کردن مجدد و خیلی برخورد خوبی هم داشتن ، برعکس ovh ک همیشه طلبکارن .
...Zzzz...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)