نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
@chichosting.net عزیز بانک دست خودش نیست که با تهدید شما تفاوتی به حالش بکنه ... نظام و قوانینی وجود داره ... کاربران ایرانی هم اون هماهنگی که شما میگید رو ندارند!!!
من سه چهار ماه پیش درخواست دادم نماد را حذف کنند... 35000 رو نیز واریز کرده بودم. اگه به خاطر نماد کسی میخواد از من خرید کنه 100 سال میخوام یک مشتری این چنینی هم نداشته باشم!
به جای اینکه درگیر این اداره و اون بانک و پست و کاغذ بازی بشم، میشینم پشت سیستم که به کاربران پشتیبانی سریعتری ارائه بدم!
تشکر
کاملا موافقم
من به شخصه دلیل اصلی دریافت نماد اعتماد سایت قبلی خودم بیشتر جنبه خودنمایی داشته تا اعتماد مشتری.
---
بنده از یک سایت فروشگاهی که هنوز هم فعال است و نماد اعتماد دارد خرید انجام دادم جنسی که ارسال شد با جنس سفارش داده شده و قیمت فاکتور مغایرت داشت .
از طریق پلیس فتا پیگیری کردم گفتن باید از طریق دادگاه محل سکونت شکایت تنظیم کنید (که گفتم ارزشی ندارد)
فروشگاه مورد نظر نماد اعتماد داشت !!!!!!!.

از طریق بخش تماس با ما در سایت قبلی آنماد - از طریق ایمیل آنماد - از روش ارتباطی گزارش شکایت فوق را به کارشناسان سایت آنماد ارسال کردم.
هیچ پیگیری انجام نشد .

پس کجاست بود این اعتمادی که این مرکز اعطا نموده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر نماد اعتماد نداشت ؟؟؟؟؟
----

یک سایت شرکتی که نماد داره با سایت شرکتی که نماد نداره از نظر من فرقی برای یک مشتری آگاه نداره
--
هدف مشتری دریافت سرویس خوب - محصول خوب و تضمین کیفیت است ما بجای تمرکز بر روی گرفتن نماد اعتماد و پر کردن جیب برخی ها این وسط می توانیم به کیفیت سرویسها و محصولات سایت خود بیا افزایم.
--
من به شخصه به عنوان مدیر یک سایت دارای نماد اعتماد اگر بخواهم سرویس و محصولات و خدمات عالی ارائه دهم خب می دهم
و مرکزی هم که اعتماد منو برای کاربران تضمین کرده هیچ نظارتی بر فعالیت من ندارد و نمی تواند در نوع خدمات من دخالتی داشته باشد.
داشتن نماد اعتماد هیچ تضمینی در ارائه خدمات سایت مورد نظر نمی کند !!!! و تنها یک جنبه تبلیغاتی - خودنما و.. دارد.

پس تضمین خدمات تنها در دستان مدیران و صاحبان کسب کار است و اگر صدها فرم تعهد نامه هم پر شود در روند کیفیت هیچگونه تاثیری ندارد .