با سلام
از دستگاه های دیگه استفاده کنید اگر مشکل پا بر جا بود مودم رو خاموش و روشن کنید یا دوباره کانفیگ کنید ولی اگر با دستگاه های دیگه اوکی بود مشکلی نداشت نتورک سیستم رو ریست کنید و دوباره کانفیگ و کانکت بشید
موفق باشید
با سلام
از دستگاه های دیگه استفاده کنید اگر مشکل پا بر جا بود مودم رو خاموش و روشن کنید یا دوباره کانفیگ کنید ولی اگر با دستگاه های دیگه اوکی بود مشکلی نداشت نتورک سیستم رو ریست کنید و دوباره کانفیگ و کانکت بشید
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)