سلام
ابتدا بايد بگم که سايت زرين پال از مجموعه سايت های شرکت سامان سيستم پرداز کيش به شماره ثبت 8326 ثبت شده در سازمان مناطق آزاد کيش هستش. سابقه کار شرکت روی وبسايت اين شرکت که در بالا لينک شده عنوان شده و سايت های مختلف دولتی و خصوصی توسط اين شرکت راه اندازی و پشتيبانی ميشن. در مورد سايت زرين پال هم بايد عرض کنم که اين سايت از فروردين امسال کار خودش رو آغاز کرده و در حال حاضر با 4 شرکت تجارت الکترونيک بانکی در حال همکاری و تعامل هستش. قرار دادی که بانک ها امضا شده دقيقا به منظور استفاده در سايت زرين پال هستش و ماهيت سايت زرين پال در تمام قرار دادها ذکر شده هستش. در حال حاضر مهمترين قراردادی که با شرکت های تجارت الکترونيک وجود داره در زمينه دروازه پرداخت هستش اما اميدواريم در آينده نزديک بتونيم با همکاری شرکت های تجارت الکترونيک بانکها، سرويس های جديدتری رو هم ارائه بديم.
بله، من يک کارمند نميه جزء در شرکت سامان سيستم پرداز کيش هستم
(ممنون) البته اين نظر لطف شما هستش ولی در مورد سايت زرين پال من حق رو با کاربران ميدونم که در مورد سايت و ماهيت شرکت تحقيق داشته باشن چون به هر حال اين پول واقعی هستش که به سيستم وارد ميشه و از سيستم خارج ميشه و کابر بر اساس اون سرويس ميده به مشتری های خودش.
خوشبختانه در مورد سايت زرين پال ما تونستيم اعتماد کابران رو جلب کنيم و اميدواريم در آينده نزديک بتونيم شرکت های فعال در عرصه اينترنت کشور رو هم متقاعد کنيم که از اين سرويس استفاده حداکثری رو داشته باشن.
بله، به نظر من اين سوال مهمی هستش و من جوابی که هميشه ميتونم به خودم بدم و خودم رو قانع کنم که سرويس زرين پال سرويس مناسبی هستش اينه که: دامنه ريسک شما 3 تا 4 روز هستش و شما فقط 3 4 روز ريسک ميکنيد.
بزاريد براتون يک مثالی بزنم: اين روزها خيلی از کاربران با سرويس های پستی قرار داد ميبندن. تو اين سرويس های پستی شما ابتدا محصول رو ارسال ميکنيد و حداقل يک هفته بعد محصول به دست مشتری ميرسه و بعد از اون يک هفته تازه بايد منتظر زمان تصويه باشيد، يعنی در اون سرويس ها دامنه ريسک شما حداقل 2 هفته هستش و خيلی ها به اون شرکت ها اعتماد کردند و دارن تجارت خودشون رو بر اساس اون پيش ميبرن.
به نظر من کاربر بايد با تحقيقاتی که انجام ميده سبک سنگين کنه و تصميم نهائی خودش رو بگيره.
بله، دليلش اين هستش که بار اصلی سايت زرين پال بر دوش من هستش و در حقيقت مسئوليت ارتباط با کاربران و حل خيلی از مشکلات عادی بر عهده من هستش اما تصميم گيرنده نهائی مديريت شرکت و هيئت مديره هستند و من موظف هستم هر 5 شنبه گزارش دقيقی از عملکرد هفته ارائه بدم و برای مشکلاتی که حلش به دست من نيست تصميم گيری نهائی کنم.
بله، حق با شما هستش آقای اکبری
ما شرکت نبوديم و بنابراين تلفنی جواب داده نميشد. ولی ما حتی در روزهای تعطيل هم جواب تيکت ها رو (حالا با سرعت کمتر) ميديم و کار رو به روزهای کاری موکول نميکنيم. برای مثال امروز من خيلی از تراکنش های خروجی رو که قابل انجام بود انجام دادم تا خدای نکرده تعطیلی شرکت روی کار دوستان تاثير منفی نداشته باشه انشالا.
بله، ما هم مجوز خاصی نداريم و مهمترين موضوعی که بوده اين هستش که دروازه پرداختی که از سمت بانک صادر ميشه برای همين سايت باشه و خوشبختانه ما تعامل خوبی با هر 4 شرکت تجارت الکترونيک طرف قرار داد داريم و اميدواريم بتونيم با يکی دو بانک ديگه هم در آينده نزديک قرارداد داشته باشيم (صحبت هی اوليه انجام شده و مراحل برسی قرار داد ها از نظر حقوقی با يک بانک دولتی و انشالا يک بانک خصوصی)
البته ما دنبال مجوز هم هستيم ولی اين موضوعی نيستش که حالا حالا ها مشخص بشه و 100% بازه زمانی طولانی لازم هستش برای اين کار.
در هر حال ما در خدمت همه کاربرانمون هستيم، البته ما با کاربران متخلفمون هم برخورد داشتيم و داريم ولی هدف کليمون پاک نگه داشتن سيستم از تراکنش های مشکوک يا غير قانونی و انشالا فعاليت استوار و دائمی هستش.
بازم اگر سوالی بود من در خدمتتون هستم.
با تشکر
علی امیری