نقل قول نوشته اصلی توسط MADAM نمایش پست ها
شاید برای شما که دو روز صبر کردین عادی بوده باشه ولی من به شخصه قبلا از هرجایی که سرویس می گرفتم نهاتا ده دیقه ای همه چیز حل می شد. هیچ وقت به ده دیقه نمی رسید همیشه چت آنلاین بود تو یاهو! شماره تماس هم نذاشته بودن یعنی هیچ راه ارتباطی به جز تیکت هایی که بی جواب بودن!
حالا حسابش کنید برای منی که ده دیقه ای جواب می گرفتم نیم روز هم خیلی صبر کردم. نه اینکه هنوز طلبکار باشم ولی به این وضعیت عادت ندارم.
واقعا واسه تیکت دو روز صبر کردین؟

خیر من دو روز صبر نکردم درکل گفتم اگه مشکلی پیش بیاد اول تیکت میدم بعد sms میدم اگه مشکلمو حل نکردن بعد میام اینجا به همه اعلام میکنم
این10-15 هزار تومن ارزشی نداره ولی اگه از سرویس دهنده و کیفیت سرویس راضی نباشم تو تایپیکشون اعلام میکنم (با سند و مدرک)تا کسی دیگر خواسته باشه سرویس بگیره با اگاهی کامل ازشون سرویس بگیره
ملاک انتخاب من هم سرویسهایی تا 15 هزار تومان هستش که علاوه بر ابتایم بالا باید سرعت قابل قبولی داشته باشه درصورت داشتن رضایت علاوه بر تمدید سرویس به دوستانی که نیاز دارن پیشنهاد میکنم
حتی شده از فروشنده ای مدت6 ماه سرویس داشتم ولی بخاطر افت کیفیت یا پیدا کردن سرویس ارزونتر دیگه در ماه اخر دیگه تمدید نکردم.
اینم فاکتورهای که واسه سرویسام از ایشون خرید کردم
c702_ashampoo_snap_2016.01.14_15h40m17s_001_.png