-
January 9th, 2016, 21:33
#1
عضو جدید
عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
سلام و درود
دوستان عزیز متاسفانه هیچ گونه ایمیل یاداوری جهت پرداخت فاکتور ارسال نمیشه به صورت دستی وقتی میخوام بزنم ببینم ایراد از چی هست با اخطار زیر مواجه میشم :
کد:
Email Sending Failed - SMTP Error: The following recipients failed: test@test.com: Verification failed for The mail server could not deliver mail to test@test.com. The account or domain may not exist, they
may be blacklisted, or missing the proper dns entries. Sender verify failed
لازم به ذکر هست که ایمیل های مربوط به تیکت ارسال میشه ، دوستان مشکل چه طور حل میشه ؟ چیزی باید فعال کنم ؟
سپاس
-
-
January 9th, 2016 21:33
# ADS
-
January 9th, 2016, 21:50
#2
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
سلام
در هنگام استفاده از سرویس smtp می بایست اطلاعات صحیح اکانت را تنظیم کنید.
طبق لاگ شما ایمیل را test@test.com معرفی کرده اید که کاملا اشتباه است.
میزبان فا :
ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران
-
تعداد تشکر ها از زیرساخت به دلیل پست مفید
-
January 9th, 2016, 22:08
#3
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور

نوشته اصلی توسط
زیرساخت
سلام
در هنگام استفاده از سرویس smtp می بایست اطلاعات صحیح اکانت را تنظیم کنید.
طبق لاگ شما ایمیل را
test@test.com معرفی کرده اید که کاملا اشتباه است.
دوست عزیز سلام ،
تنظیمات SMTP به صورت صحیح انجام شده است در WHMCS ، ایمیلی که به صورت test@test.com وارد شده رو بنده جهت جلوگیری از اسپمرها اینجا ویرایش کردم ویلا ایمیل ها واقعی و صحیح هست اینجا بنده ویرایش کردم این طوری گذاشتم .
سپاس
-
-
January 9th, 2016, 22:14
#4
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
اگر owner ( مالکیت دامنه ) و اطلاعات smtp صحیح است سرویس smtp را بررسی کنید.
مواردی مانند run بودن smtp و باز بودن پورت 25 و در صورت استفاده از SSL/TLS پورت 465
و بررسی فعال بودن DKIM و SPF
و همچنین بررسی آی پی سرور در سایت های زیر از بابت اینکه در لیست بلاک هست یا خیر
https://www.spamhaus.org/lookup/
http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
میزبان فا :
ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران
-
تعداد تشکر ها از زیرساخت به دلیل پست مفید
-
January 9th, 2016, 23:00
#5
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور

نوشته اصلی توسط
زیرساخت
1. تنظیمات مربوط به SMTP بر روی whmcs مجدد بررسی شد و مشکلی وجود نداشت . 2.پورت های 25 بر روی سرور فعال است همچنین SMTP . 3.DKIM و SPF فعال است . 4.از سایت های مذکور سایت اول موردی رو به عنوان بلک لیست اشاره نکرد ، اما سایت دوم فقط یک مورد رو عنوان کرده بودم به نام BARRACUDA که ای پی سرور فقط تو این قسمت ظاهرا جزو بلک لیست هست !
-
-
January 9th, 2016, 23:11
#6
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
بسیار خب. موضوع را از سایت مورد نظر پیگیری کنید.
توجه کنید که ابتدا مشکل سرور خود را که طی همین مشکل به بلاک لیست رفته حل و با سایت مورد نظر در تماس باشید تا رفع بلاک کنند.
میزبان فا :
ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران
-
تعداد تشکر ها از زیرساخت به دلیل پست مفید
-
January 9th, 2016, 23:17
#7
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور

نوشته اصلی توسط
زیرساخت
بسیار خب. موضوع را از سایت مورد نظر پیگیری کنید.
توجه کنید که ابتدا مشکل سرور خود را که طی همین مشکل به بلاک لیست رفته حل و با سایت مورد نظر در تماس باشید تا رفع بلاک کنند.
سپاس از حضرت عالی ، ایا عدم ارسال ایمیل های smtp به دلیل قرار داده شدن در همین یک بلک لیست می باشد ؟
ایا امکان راهنمایی جهت حذف از بلک لیست توسط سایت مذکور وجود دارد ؟
بنده مورد smtp هم از طریق همین سایت تست گرفتم و موراد ذیل حاصل شد :
1-9-2016 11-33-50 AM.png
-
-
January 9th, 2016, 23:23
#8
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
به احتمال بسیار بالا به همین دلیل است. البته با فرض بر اینکه Mail server از لحاظ کانفیگ و Up بودن مشکلی نداشته باشد.
وقتی بررسی کردید و برای مثال BARRACUDA سرور شما را در بلاک لیست قرار داده باشد یک لینک برای بررسی و مشاهده بیشتر به شما نمایش داده می شود که با پیگیری آن می توانید مشکل را حل کنید.
میزبان فا :
ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران
-
-
January 10th, 2016, 01:32
#9
عضو جدید
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور

نوشته اصلی توسط
زیرساخت
به احتمال بسیار بالا به همین دلیل است. البته با فرض بر اینکه Mail server از لحاظ کانفیگ و Up بودن مشکلی نداشته باشد.
وقتی بررسی کردید و برای مثال BARRACUDA سرور شما را در بلاک لیست قرار داده باشد یک لینک برای بررسی و مشاهده بیشتر به شما نمایش داده می شود که با پیگیری آن می توانید مشکل را حل کنید.
خوشبختانه حذف از بلک لیست BARRACUDA خیلی زود انجام شد ، اما همچنان مشکل اولیه پا برجاست ، بنده فکر نمیکنم عدم ارسال ایمیل از بلک لیست باشه ، نهایتش این هست که ارسال میشه اما اسپم میشه ! به نظر باید تنظیماتی در سرور انجام بشه احتمالا برای Exim حالا با توجه به اخطار پست اول چه پیشنهادی دارید ؟
لطفا به تصویر پست شماره 7 که پیوست شد دقت کنید ....
ویرایش توسط Obka : January 10th, 2016 در ساعت 01:36
-
-
January 10th, 2016, 10:06
#10
پاسخ : عدم ارسال ایمیل های یاداوری فاکتور
توجه داشته باشید که پس از حذف آی پی سرور از بلاک لیست ممکن است در حدود چند ساعت تا چند روز این مشکل پابرجا باشد. یعنی ایمیل های شما مخصوصا توسط گوگل دریافت نشود.
میزبان فا :
ارائه دهنده بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران
-