همیشه قبل از خرید مطمئن شید همون اندازه آش میخورید،
شما یه دونه گوشی قصد خرید دارید 100 جور آنالایز میکنید
از چند نفر آشنا، دوست، گوشی فروش آشنا و غیر
آشنا و چند مغازه قیمت میگیرید و چرا این کار رو برای وب هاستینگ نمیکنید؟
مگه سالها وقت نزاشتید واسه سایت؟
در این جور تاپیکها من معمولا نظری نمیدم اما همیشه برخورد مشتری برام جالب و در اکثر موارد خنده دار هست
بک اپ داشتید از سایت؟ مگه برای مثلا مواقع بیماری و نیاز پول تو کارت بانکی کنار نمیزارید؟
از سایت هیج؟ اوک! مگه شب ماشینتون رو نمیزارید تو پارکینگ که خواب راحت رو گارانتی کنید؟
شما منطق دارید پس جای تاسفی نیست، فقط گاه و بیگاه گول میخورید
با عرض معذرت فراوان، قصد من بی ابدی به شما و یا هیچ یک از مشتریان سایت باخته این سرویس دهنده نیست
اما؟ رفتارتون هم ناراحت کننده هست هم خنده دار هم در آخر تاسف برای این مشکلی که براتون پیش اومده حسی غالب من هست در این طور تاپیکها
اما به پیر یه پیغمبر اولین قدم اشتباه رو خودتون برداشتید.
چرا وقت نمیزارید قبل از خرید یه چک کنید طرز برخورد فروشنده رو؟
یه دونه زنگ ناقابل بزنید به زرق و برق سایت و اینماد فکر نکنید!!!!
زنگ بزنید!!! طرف بچس؟ معلوم میشه
طرف لاته؟ معلوم میشه یارو شرکته یا 1 نفر؟
یارو خرج کرده یا نه؟ معلومه
ادبیات حرف زدنش معلومه 1000 تا چیز دیگه معلومه
طرف سرویس رو سریع و اوک تحویل داده؟ تا مشکلی پیش نیومده همه همین کارو میکنند اتوماتیک هست قربان! نمیدونید؟
آخر حرف! شما وب مستر حرفه ای با چند سال مصیبت پای سایتت هستی؟ بک آپ؟
هرزگاهی بین این همه تاپیک شکایت یکی مثل من 3 دقیقه وقت تایپ میزاره، یکی دلجویی میکنه یکی حرفای من رو میپرسه ازتون
یکی عصبی میشه 2 خط مینویسه
همین واسه شما هیچی نمیشه
تجربه جدیدا گرون به دست نمیاد، بستگی به رگ منطق خودتون داره، بستگی به خودتون داره
همون اندازه که سالهای وب مستری تون رو با افتخار میگین
تو زندگی هم آدم از 6-7 سالگی شروع میکنه به تجربه