نقل قول نوشته اصلی توسط pakradm نمایش پست ها
دوست عزیز و گرامی


شما شخص بسیار محترم و درست کاری هستید، اما سرویس دهنده چگونه می بایست به شما اعتماد نماید؟
اگر خدایی نکرده شخص دیگری با همین سناریو پیدا شود و این 30 تومان را با کارت ***ی پرداخت کرده باشد و اکنون تقاضای برگشت وجه به کارت دیگری نماید، آنگاه سرویس دهنده چگونه پاسخگوی پلیس و صاحب کارت ***یده شده باشد؟
اگر چنانچه شما هزینه را به صورت حواله کارت به کارت پرداخت کرده باشید سرویس دهنده میتواند هزینه را به شماره کارت مبدا برگشت بزند(از طریق اینترنت بانک میتوان شماره مبدا را به دست آورد)
اما چنانچه پرداخت شما از طریق اینترنت بوده و شاپرک گویا شماره کارت مبدا را نشان نمی دهد لذا تنها راه اطمینان فقط ارائه کارت ملی می باشد.
آن سرویس دهنده هایی که بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی هر پولی را به هر کارتی برگشت می زنند خودشان بعدا دچار مشکل خواهند شد!!!


در پایان امیدوارم با همکاری شما و سرویس دهنده مشکل برطرف گردد.
با تشکر

بنده تا حالا بررسی نکردم ، ولی میخواید بگید که امکانش نیست متوجه بشید پرداختی به شما از چه کارتی صورت گرفته ؟ درگاه های واسط این امکان رو دارند اونوقت به پرداخت یا شاپرک این امکان رو به افرادی که دارای درگاه اختصاصی هستند نداده ؟؟؟؟؟ مگه میشه ؟ درگاه واسط نیز از همین به پرداخت و سامان کیش و ... استفاده میکنند و اطلاعات کاملی رو به کاربر ارائه میدهند ، این اطلاعات به برخی داده میشه ولی برخی خیر ؟
چون درخواست ما بازگشت پول به حسابی بوده که توسط همان حساب واریز انجام شده ، اگرم به قول شما د-ز-د-ی بوده ؛ پول به صاحب اصلی بازمیگرده ؛ غیر از این ست ؟


نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
با تشکر از pakradm عزیز منظور بنده رو بهتر منتشر کردند.
البته در این بین برخی شرکت ها نیز ممکنه بابت اذیت و از دست ندادن کاربر و مجبور کردن کاربر به استفاده از مبلغ این کار رو بکنن و یا از اطلاعات به درستی نگهداری نکنند که شما بهتره به خوبی روش واترمارک کنید (نام و تاریخ و دامنه سایت مربوطه) تا حداقل امکان سوء استفاده شدید وجود نداشته باشه.

ما هم پرداخت نکردیم که پشیمون بشیم ... پرداخت کردیم که دامنه برایمان ثبت کنند ، وقتی مشکل از سمت ارائه دهنده سرویس هست مشتری چه گناهی داره ؟ وقتی نمیشه خرید کرد خب باید هزینه مرجوع شود !!!


----------------------------------
پ . ن :
برخی دامنه ها برای ثبت نیاز به اینفو خاص دارند
برای ثبت نام دامنه us. باید از اینفو فیک مختص آمریکا استفاده کرد ... آدرس ، کد پستی ، شماره تلفن و شهر و کشور ... عملا اگه هرکدوم مربوط به ایران باشه دامنه به هیچ عنوان ثبت نمیشه ...
برای ثبت نام دامنه technology. نمیتونید از اینفو ایران استفاده کنید و باید مربوط به یک کشور خارجی باشد ...
زمانی که یک کاربر از طریق ناحیه کاربری اقدام به ثبت دامنه می نماید اطلاعات پروفایل به عنوان اطلاعات هوایز درج خواهد شد و نباید مغایرت داشته باشد ... ( گرچه در سیستم whmcs میشه چندین پروفایل ایجاد کرد ) .
با توجه به این تفاسیر => همکار ما با اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت دامنه های us. در ناحیه کاربری بسیاری از دوستان همکار رجیستر کردند و از امکانات استفاده کردند ...
علتش هم قیمت ثبت دامنه هست که هر پسوندی رو هرکدام از همکاران با یک آفر خاص ارائه میدهد ...
چندین بار عمل عدم ثبت اتفاق افتاده که به راحتی هزینه مرجوع شده ...به علت نوع دامنه های ثبتی این مسئله ای کاملا طبیعی ست متاسفانه ...
طلاهاست - کندوهاست - آذرآنلاین - بتینا - شیراز تکنولوژی - آفاق هاستینگ - کاکوهاست - نوین میزبان و سایر همکاران عزیز هیچ کدام برای بازگشت پول درخواست کارت ملی نکرده اند ...
هدف از ایجاد تاپیک صرفا مشخص شدن این قضیه ست که اگر این کار نرمال و منطقی ست و باید انجام شود ما هم جز قوانین سایت خودمان قرار دهیم و تبعیت کنیم ؛ ولی اگر به قول برخی دوستان فقط لج و لجبازی ست که ما هم با روش خودشان برخورد کنیم !!!
هدف توهین به شرکت خاصی یا شخصی نبوده و تماما سعی شده هیچ اسم و نشانه ای از سایت مذکور ، نوشته نشود تا تاپیک جنبه تخریب نگیرد ...
تشکر از تمامی سروران گرامی که در تاپیک حضور یافتند و نظر خود را اعلام کردند