نقل قول نوشته اصلی توسط softlayer نمایش پست ها
مورد 1 فقط در جهت متعهد بودن ارائه دهنده در قبال پرداخت به موقع و پشتیبانی مناسب در هنگام مشکلات هست.
مواردی که شامل مشکلات کلی دیتاسنتر هست ارتباطی با این قضیه نداره و ما نسبت به اون آگاهی کامل داریم.
انتظاری که ما از سرویس دهنده داریم با توجه به عدم دسترسی به پنل مستقیم، پرداخت به موقع و برخورد مناسب با ابیوز های احتمالی هست.
سپاس از دوستان محترم
ابیوز های دیتاسنتر اکثرا مربوط به مواردی می باشد که همگی توسط شما قابل جلوگیری می باشد و امکان دارد چندین ماه بدون ابیوز باشد. ابیوز ها سریعا به مشترک ارسال می گردد.

همچنین پرداخت سرور ها همانطور که اطلاع دارید در یک روز توسط دیتاسنتر فاکتور صادر می گردد که از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

در صورت نیاز از طریق وب سایت در ارتباط باشید.

موفق و پیروز.