نقل قول نوشته اصلی توسط iranihost نمایش پست ها
ما سرور داشتیم

1 بار دان تایم داشتیم حدود 1 ساعت ، آریا عزیز گفتم زیر 30 دقیقه بوده و حدود 10-12 دلار پس دادند.

پورت 1 گیگابیتشون تعریفی نداره و اونجوری که انتظارش را داشتم نبود.

ولی در کل بد نبود.

موفق باشید
The switch that the server was connected to has failed. We are in the process of moving the server to a new switch, which is completed now. Furthermore, I am able to ping your customer's server at 68.7x.xxx.66. Please let us know if anything further is required.
Thanks,

May I know the exact downtime period ?

The switch failed at 12:47AM. The server was moved to a new switchport before you even opened this ticket, at 1:15AM. Total downtime was approximately 27 minutes,.

He already asked for SLA credit.

There will be no SLA credit given. Outage duration must meet 30 minutes. In fact, when you opened this ticket, we had already cut the server over to it's new port.


I will need to calculate it and credit to his account.

By all means, feel free to give your customer a credit, but no credit is due per the terms of our SLA. Even if credit was due, it would be for $6.95 .


من شخصاً طبق شراکتی که با دیتاسنتر دارم، برای مشتریان خودم این تظمین رو میدم که اگر downtime داشتند، خسارت وارد شده به صورت دقیقه ای حساب میشه در صورتی که مدیر بخش فنی دیتاسنتر در جواب به تیکت مربوط به مشکل سرور ایشان ذکر کردند که طبق SLA دیتاسنتر، اگر downtime به 30 دقیقه برسه هزینه پرداخت میشه و در اون حالت هم هزینه قابل پرداخت برای سرور ایشان 6.95 دلار بود ولی چون ایشان اعتقاد داشتند که 1 ساعت سرورشون در دسترس نبوده، بنده 1 ساعت downtime رو براشون حساب کردم و هزینه رو از طرف خودم به حسابشون Credit کردم.

فقط جهت روشن شدن قضیه این پاسخ رو دادم که عرض کنم مشکل شبکه و یا power دیتاسنتر نبوده و فقط یک اتفاق نادر بود که یکی از switch های ما fail شد و باعث شد این اتفاق بیفته.

با تشکر.