سلام
واقعیت رو بخواهید در کل تضمین که نمیشه داد (کسی هم در کار هاستینگ تضمین بده در واقع خودش یا مشتری دروغ گفته به نظر من.) چون در هر حالت سرور هست (یک دستگاه الکترونیکی) و سخت افزارش از یک طرف میتونه دچار مشکل شه. (مثلا خرابی هارد)
از طرف دیگر دیتاسنتر یا تحریم ها میتونه مشکل ایجاد کنه، که البته این ها همه برای همکاران نیز وجود داره ولی احتمالش کم هست. یا معمولا دسترسی برای انتقال فایل میدن. (اینا رو برای بدترین حالت مثال میزنم، نمیخوام توی دل شما رو خالی کنم ولی خوب شرایط رو بدونید اول کار بهتر هست برای هر دو.)
(من اصولا خوشم نمیاد با دروغ و ... مشتری رو جذب کنم و یکماه پول (حرام یا زور) بگیرم و بعد مشتری رو از دست بدم و یا باعث بشم زیان کنه و ناراحتی پیش بیاد. چرا که از بین رفتن اطلاعات برای هر فردی ناراحت کننده هست. پس ما احتمال بروز مشکل رو اعلام میکنیم تا بعدا از ما ناراحت نشوید.)
به امید خدا هم ایشالا هیچ مشکلی پیش نمیاد. یا بهتر بگم ایشالا در کل فضایی که برای خدا قابل مشاهده هست هیچ سروری دچار هیچ مشکلی نشه.
همچنین تا 7 روز پس از سفارش نیز اگه از سرویس رضایت نداشتید میتونید هزینه کامل رو امر کنید به شماره کارتتون برگشت بزنم. ما سرویس ها رو به صورت ماهانه نیز ارائه و تمدید میکنیم که مشتری هر ماه در صورت تمایل امکان تغییر به هاستینگ دیگر داشته باشه و بتونه همواره آزادانه کیفیت رو مشاهده و طبق نیازش انتخاب کنه.
چشم نمونه لینک الان خصوصی میکنم خدمتتون. برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی دیگر کاربران و حفظ کیفیت، سرعت دانلود و تعداد کانکشن مقداری محدود شده است البته نه در حدی که باعث اذیت کاربر شود. مگر اینکه بعدا فشار روی پورت زیاد بشه و مجبوری مقداری هم محدود کنیم.
نمونه تصویری هم قرار دادم خدمتتون: http://www.webhostingtalk.ir/attachm...7&d=1450823186
همونطور که در بالا عرض کردم تلاش ما بر این هست که حتی 1 بایت از اطلاعات ارزشمند کاربران از بین نرود. ولی هیچ تضمینی وجود نداره که 100% مشکلی پیش نیاد و اگه اطلاعات خیلی مهم باشه توصیه میشه در یک سرور از لوکیشن دیگر نیز بکاپ داشته باشید.
« اگه مشکل یا سوال دیگری بود در خدمتم »
با تشکر