نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

موضوع: تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن farmanrava آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    248
    تشکر تشکر کرده 
    1,123
    تشکر تشکر شده 
    1,295
    تشکر شده در
    784 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mask-online نمایش پست ها
    شاید شما کیفیت خط خوبی داشته باشی اما رو پهنای باند پایین
    همون عکس رو واستون ویرایش کردم و فرستادم ببینید و مقایسه کنید
    فایل پیوست 29340
    فایل پیوست 29341

    - - - Updated - - -

    سرعت دانلود اینترنت
    http://www.aparat.com/v/Dc7LT
    تست سرعت اینترنت
    http://www.aparat.com/v/2g3RI
    خوب پهنای باند پایین مشکل از کجاست ؟
    مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
    دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
    Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo

  2. #2
    عضو انجمن mask-online آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    346
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    368
    تشکر شده در
    253 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

    نقل قول نوشته اصلی توسط farmanrava نمایش پست ها
    خوب پهنای باند پایین مشکل از کجاست ؟
    دوست عزیز شما انگار اصلا پست منو نخوندید
    http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1450162
    شما از سر خط ورودی مخابرات چک کن اگه شرایط همین شکل بود شرکت رو مقصر بدون و شکایت هم ثبت کن بدون شک پیگیری میکنن
    اما متاسفانه همه به نحوی میگن این بده این خوبه اصلا نمیدونن مشکل کجاست و توقع سرویس خوب دارن
    شما باید روی پهنای باند 10 یا 12 کیفیت خط 14 به بالا داشته باشی اگر چنین بود سرعت دانلود قطعا باید بالای 1 مگ بگیری
    البته تمامی این موارد برای سرویس های حجمی هست نامحدود کلا سرویس خوبی نیست و اصلا پیشنهاد نمیشه
    امیدارم با رفع این موارد نتیجه رو اعلام کنین و بقیه اساتید که اظهار نظر میکنن هم به نتیجه درست برسن
    موفق باشید
    اینترنت پرسرعت , طراحی سایت , سئو سایت , خرید اکانت مجازی , دوربین مداربسته , سامانه پیام کوتاه
    MASK-ONLINE.ir - TG = @mask_online

  3. #3
    عضو انجمن farmanrava آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    248
    تشکر تشکر کرده 
    1,123
    تشکر تشکر شده 
    1,295
    تشکر شده در
    784 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mask-online نمایش پست ها
    دوست عزیز شما انگار اصلا پست منو نخوندید
    http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1450162
    شما از سر خط ورودی مخابرات چک کن اگه شرایط همین شکل بود شرکت رو مقصر بدون و شکایت هم ثبت کن بدون شک پیگیری میکنن
    اما متاسفانه همه به نحوی میگن این بده این خوبه اصلا نمیدونن مشکل کجاست و توقع سرویس خوب دارن
    شما باید روی پهنای باند 10 یا 12 کیفیت خط 14 به بالا داشته باشی اگر چنین بود سرعت دانلود قطعا باید بالای 1 مگ بگیری
    البته تمامی این موارد برای سرویس های حجمی هست نامحدود کلا سرویس خوبی نیست و اصلا پیشنهاد نمیشه
    امیدارم با رفع این موارد نتیجه رو اعلام کنین و بقیه اساتید که اظهار نظر میکنن هم به نتیجه درست برسن
    موفق باشید

    دوست عزیز بنده که تازه کار نیستم ! فکر میکنید این کار رو انجام ندادیم ؟؟
    مودم رو سر خط وصل کردیم تماس گرفتیم تا چک کنند ، میگن خط شما نویز داره هنوز ! ارسال کردن برای مرکز مخابرات ، بعد از چند روز تماس گرفتم میگن مرکز مخابرات پاسخ داده مشکلی نیست .... ! دوباره مودم رو ببرید سر خط تا دوباره بدیم بررسی کنند ! اینه جواب پشتیبانی
    تمام راه رو تست کردیم و جواب نداده !

    قبلا این مشکل رو توی شاتل در محل شرکت داشتیم که بعد از پیگیری و چک کردن پشتیبان های شاتل فهمیدیم مشکل از داخل هستش و رفع کردیم

    متاسفانه پشتیبانی آسیاتک تا این لحظه برای من 0 بوده

    - - - Updated - - -

    ضمنا ما از 512 حجمی 10 گیگ تا سرویس 10 مگ حجمی 10 گیگ تمدید کردیم

    نهایت سرعت دانلود من 300 کیلوبایت بوده با دانلود منیجر ....
    ویرایش توسط farmanrava : December 22nd, 2015 در ساعت 12:19
    مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
    دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
    Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 3rd, 2014, 15:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 18th, 2013, 00:32
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: April 9th, 2013, 22:12
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: December 3rd, 2011, 19:33

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •