مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
دوست عزیز شما انگار اصلا پست منو نخوندید
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1450162
شما از سر خط ورودی مخابرات چک کن اگه شرایط همین شکل بود شرکت رو مقصر بدون و شکایت هم ثبت کن بدون شک پیگیری میکنن
اما متاسفانه همه به نحوی میگن این بده این خوبه اصلا نمیدونن مشکل کجاست و توقع سرویس خوب دارن
شما باید روی پهنای باند 10 یا 12 کیفیت خط 14 به بالا داشته باشی اگر چنین بود سرعت دانلود قطعا باید بالای 1 مگ بگیری
البته تمامی این موارد برای سرویس های حجمی هست نامحدود کلا سرویس خوبی نیست و اصلا پیشنهاد نمیشه
امیدارم با رفع این موارد نتیجه رو اعلام کنین و بقیه اساتید که اظهار نظر میکنن هم به نتیجه درست برسن
موفق باشید
اینترنت پرسرعت , طراحی سایت , سئو سایت , خرید اکانت مجازی , دوربین مداربسته , سامانه پیام کوتاه
MASK-ONLINE.ir - TG = @mask_online
دوست عزیز بنده که تازه کار نیستم ! فکر میکنید این کار رو انجام ندادیم ؟؟
مودم رو سر خط وصل کردیم تماس گرفتیم تا چک کنند ، میگن خط شما نویز داره هنوز ! ارسال کردن برای مرکز مخابرات ، بعد از چند روز تماس گرفتم میگن مرکز مخابرات پاسخ داده مشکلی نیست .... ! دوباره مودم رو ببرید سر خط تا دوباره بدیم بررسی کنند ! اینه جواب پشتیبانی
تمام راه رو تست کردیم و جواب نداده !
قبلا این مشکل رو توی شاتل در محل شرکت داشتیم که بعد از پیگیری و چک کردن پشتیبان های شاتل فهمیدیم مشکل از داخل هستش و رفع کردیم
متاسفانه پشتیبانی آسیاتک تا این لحظه برای من 0 بوده
- - - Updated - - -
ضمنا ما از 512 حجمی 10 گیگ تا سرویس 10 مگ حجمی 10 گیگ تمدید کردیم
نهایت سرعت دانلود من 300 کیلوبایت بوده با دانلود منیجر ....
ویرایش توسط farmanrava : December 22nd, 2015 در ساعت 12:19
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)