
نوشته اصلی توسط
mask-online
با سلام خدمت شما
بنده از سال 1389 نماینده مستقیم آسیاتک هستم
پهنای باند کلیه کاربران اینترنت در شرایط عادی با توجه به نبود نویز روی خط و مشکلات دیگر رو 10 و برخی مراکز 12 بسته می شود
اما چرا کاربران ناراضی هستند بار ها و بارها ناراضی از این وضعیت میگن آسیاتک افتضاحه اصلا چنین نیست
دلیل این امر تنها کیفیت و نویز خط هست که متاسفانه دوستان اهیمتی بهش نمیدهند و شرکت را مقصر میدانند
در شرایط خوب باید snr شما بالای 14 باشد تا بدون مشکل بتونید از بیشترین ظرفیت خط استفاده کنید
برای مشاهده این مورد هم میتوانید وارد تنظیمات مودم شده و سرعت برقرار شده فعلی و snr را چک کنید
خوشبختانه دو سال پیاپی رتبه اول کشور هستیم و حتی شاتل که اینقدر کاربرانش تعریف میکنند در جایگاه دوم و سوم بوده است
همچنین پارس آنلاین که به قول خودش 16 مگ میده باز هم رتبه دوم و سوم بوده
پس سعی داشته باشید موارد داخلی تلفن رو چک کنید همچنین از داخل پنل نیز امکان چک کردن نویز و شرایط خط وجود دارد