-
December 21st, 2015, 19:06
#31
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز
بیا شرط رو برعکس کنید
شما شرط ببندید سر اینکه اگه از اون آدرس اقدام کنیم، معجزه نمیشه؛ من میگم میشه
اینجوری مشتری پسند تره
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز
شرط رو برعکس کنید
شما شرط ببندید سر اینکه اگه از اون آدرس اقدام کنیم، معجزه نمیشه؛ من میگم میشه
اینجوری مشتری پسند تره
-
-
December 21st, 2015 19:06
# ADS
-
December 21st, 2015, 19:24
#32
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز
دیشب فرم رو پر کردم ولی هنوز خبری نشده
-
-
December 21st, 2015, 21:21
#33
عضو جدید
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه
در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.
-
-
December 21st, 2015, 21:33
#34
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
jox
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه
در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.
شاتل مشتری کمی داره ؟!؟! عجیبا که بزرگترین isp خصوصی ایران هست و شما با های وب مقایسه میفرمایید
-
-
December 21st, 2015, 21:37
#35
عضو جدید
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
hoka
شاتل مشتری کمی داره ؟!؟! عجیبا که بزرگترین isp خصوصی ایران هست و شما با های وب مقایسه میفرمایید
شاتل مشتریاش کم نیست منظورم اینه که از شرکت هاییه که کیفیت براش از کمیت مهم تره
ولی تو یکی دوسال اخیر آسیاتک و پارس آنلاین و مخابرات خیلی از مشتریاش رو کم کردن و ربودن
-
-
December 21st, 2015, 22:28
#36
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
jox
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه
در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.
های وب همچین هم تازه کار نیست. 7 سالی هست که مشتریشون هستیم. قبلا با نام نوین نت (داده گستر عصر نوین) بودند.
-
-
December 21st, 2015, 23:04
#37
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
kool
هرکدام یک ایرادی دارن باید کنار بیایم. اینجا ایران هست شکایت و ... به جایی نمیرسه. اصلا برخی نمیدونن اصلا اینترنت و ADSL و پینگ چی هست که حالا بیاد اون رو ...
مال ما مخابرات هست بعد از ساعت 12 شب پینگ عالی میشه ولی قبلش برخی روزا پدر آدم رو درمیاره چه اتصال ترمینال چه ریموت دسکتاپ چه vsphere
بنده مخابرات دارم نامحدود - تهران
اصلا از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پینگ خراب میشه..
12 شب به بعد پینگ عالی میشه.
مجبوریم کارامونو شبا انجام بدیم. (Remote Desktop)
واقعا دیگه ملت خر فرض کردن!!
-
-
December 22nd, 2015, 00:02
#38
عضو دائم
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
mohsen1771
بنده مخابرات دارم نامحدود - تهران
اصلا از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پینگ خراب میشه..
12 شب به بعد پینگ عالی میشه.
مجبوریم کارامونو شبا انجام بدیم. (Remote Desktop)
البته همه روزها نه برخی مواقع 24 ساعته مشکلی نداریم ولی روزهای مشکل دار واقعا حال ادم رو به هم میزنه.
من نمیدونم چه چیزی دقیقا در راس ساعت 12 شب رخ میده که پینگ از این رو به اون رو میشه!
..::| بیش از یک دهه |::..
-
تعداد تشکر ها از kool به دلیل پست مفید
-
December 22nd, 2015, 01:03
#39
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!
با سلام خدمت شما
بنده از سال 1389 نماینده مستقیم آسیاتک هستم
پهنای باند کلیه کاربران اینترنت در شرایط عادی با توجه به نبود نویز روی خط و مشکلات دیگر رو 10 و برخی مراکز 12 بسته می شود
اما چرا کاربران ناراضی هستند بار ها و بارها ناراضی از این وضعیت میگن آسیاتک افتضاحه اصلا چنین نیست
دلیل این امر تنها کیفیت و نویز خط هست که متاسفانه دوستان اهیمتی بهش نمیدهند و شرکت را مقصر میدانند
در شرایط خوب باید snr شما بالای 14 باشد تا بدون مشکل بتونید از بیشترین ظرفیت خط استفاده کنید
برای مشاهده این مورد هم میتوانید وارد تنظیمات مودم شده و سرعت برقرار شده فعلی و snr را چک کنید
خوشبختانه دو سال پیاپی رتبه اول کشور هستیم و حتی شاتل که اینقدر کاربرانش تعریف میکنند در جایگاه دوم و سوم بوده است
همچنین پارس آنلاین که به قول خودش 16 مگ میده باز هم رتبه دوم و سوم بوده
پس سعی داشته باشید موارد داخلی تلفن رو چک کنید همچنین از داخل پنل نیز امکان چک کردن نویز و شرایط خط وجود دارد
-
-
December 22nd, 2015, 02:37
#40
عضو انجمن
پاسخ : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!

نوشته اصلی توسط
mask-online
با سلام خدمت شما
بنده از سال 1389 نماینده مستقیم آسیاتک هستم
پهنای باند کلیه کاربران اینترنت در شرایط عادی با توجه به نبود نویز روی خط و مشکلات دیگر رو 10 و برخی مراکز 12 بسته می شود
اما چرا کاربران ناراضی هستند بار ها و بارها ناراضی از این وضعیت میگن آسیاتک افتضاحه اصلا چنین نیست
دلیل این امر تنها کیفیت و نویز خط هست که متاسفانه دوستان اهیمتی بهش نمیدهند و شرکت را مقصر میدانند
در شرایط خوب باید snr شما بالای 14 باشد تا بدون مشکل بتونید از بیشترین ظرفیت خط استفاده کنید
برای مشاهده این مورد هم میتوانید وارد تنظیمات مودم شده و سرعت برقرار شده فعلی و snr را چک کنید
خوشبختانه دو سال پیاپی رتبه اول کشور هستیم و حتی شاتل که اینقدر کاربرانش تعریف میکنند در جایگاه دوم و سوم بوده است
همچنین پارس آنلاین که به قول خودش 16 مگ میده باز هم رتبه دوم و سوم بوده
پس سعی داشته باشید موارد داخلی تلفن رو چک کنید همچنین از داخل پنل نیز امکان چک کردن نویز و شرایط خط وجود دارد
آسیاتک 512 محدود ( چلچله 10 گیگ )
شرایط snr :
http://www.uplooder.net/img/image/7/...a620d4d/01.jpg
سرعت دانلود از سرور دانلود ها در همین تایم :
http://www.uplooder.net/img/image/2/...758fc30/02.jpg
از نظر شما خوبه این سرعت ؟ شرایط snr هم که خوبه !
تا سرویس 10 مگ آسیاتک هم تمدید کردیم نهایت سرعتی که گرفتیم 250 تا 300 کیلوبایت با دانلود منیجر بوده ! به اجبار این ماه 512 تمدید کردیم
به گفته پشتیبانی اکانت ما روی 2 مگ آپ هستش ...
و این ها هم سرعت دانلود از سایت تهران موزیک :
http://www.uplooder.net/img/image/29...76277d2/03.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/94...7f9efef/04.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/84...b5dc10b/05.jpg
سرور جفت این سایت ها داخلی هستش
ویرایش توسط farmanrava : December 22nd, 2015 در ساعت 02:41
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram :
@IrServerCo
-