نماد اعتماد دو ستاره تا دو سه ماه پیش داشتیم ... و به درخواست خودمان حذف کردیم (اطلاعاتش موجود هست نیاز داشتید) چرا که با این قیمت های پایین نمیشه ما_لی_ات هم بزاریم روی هزینه کاربران.
قول هم میدم به شما هر موردی داشته باشید به نماد شکا-یت کنید رسیدگی نمیشه! شما یک مورد برای نمونه به من نشون بدید که نماد رسیدگی کرده باشه. من که تا به حال روی نت ندیدم!
ماه تا یک هفته هم میتونیم ضمانت بازگشت وجه بدیم. به هیچ عنوان هم به زور کاربر رو روی سرویس های خودمون نگه نمیداریم. مشتری خودش انتخاب میکنه به نسبت قیمت و کیفیت.
نماد نه میتونه جلوی بد کار کردن رو بگیره و نه کیفیت سرویس رو تغییر بده. هر فردی که واقعا ابتدا برای خودش شخصیت داشته باشه و کمی وجدان کاری، هر قدر هم گرونی باشه و ... نمیاد حق کاربرش رو ضایع کنه.
یا مثلا در مقابع خرابی احتمالی هارد یا سخت افزار سرور، تحریم شدن توسط دیتا سنتر و .... رو نماد یا هیچ نهادی نمیتونه رسیدگی کنه، چرا که در این موارد هم فروشنده حق داره و هم کاربر و ...
ایشالا با شرکت فعلی نیز به مشکل نمیخورید، به نظرم فعلا همون رو استفاده کنید حداقل یه 10 - 15 روزی بعد اگه قابل قبولتون نبود به فکر سرویس جدید باشید.
موفق باشید![]()