تیکت هایی که به نتیجه نرسیدند و صرف نظر کردیم و بسته ایم در عکس نیست.
دامنه ای آزاد بود و همچنان هم آزاد هست. هزینه ی آن از پنل مان کسر شد اما دامنه در پنل ما نیست.
رسیلو نیز ثبت آن را تایید میکند اما نمیداند در چه پنلی ثبت شده است و آن را در حال بررسی قرار داده است. علی رغم چندین بار درخواست بررسی هربار گفتند به بخش Develop ارجاع شد و پاسخی دریافت نشد.
پس از گذشت چند ماه همچنان In Progress
تیکت دیگر:The domains are registered at our registrar, but cannot be found in Resello. I will ask our dev team to fix this.
Kind regards,
Mark Assenberg
Resello
مورد دیگر:Dear sir,
An internal transfer of an .co.uk domain is currently not possible.
I will have to create a ticket to make a work around for this. However, it might take a long time to implement this.
If you have any further questions do not hesitate to send a reply on this ticket.
I will answer it as soon as possible.
Warm regards,
Frank Steffens
Resello Technical
قصد تغییر dns داشتیم اما امکان انجام آن نبود. علت: آپدیت دیگری در حال انجام است.
تیکت ارسال کردیم به رسیلو و هنوز هم آن دامنه تغییر dns داده نشد. پاسخ رسیلو:
اطلاعات خواسته شده ارسال شد اما باز هم تیم Develop انها پاسخی نداد و تیکت پس از چند ماه in progress بسته شد.Thank you for getting back to us. I currently run in to the same issue. To make a ticket to our dev team to fix this issue I need some more information.
Can you tell me the update that you are trying to do that way I have the correct information for our dev team.
Kind regards,
Elherson
Resello
مصادیق زیادی داشتیم که اگر بخواهید تک تک اونها رو براتون اینجا قرار میدم. در تمام موارد هم فقط ارجاع دادند و پاسخی از مقابل دریافت نشد.
تاریخ های تصویر پیوست شده را مشاهده کنید.