بعضی از مشتری ها بعد از پرداخت با خطای (سفارش قبلا پرداخت شده است) مواجه میشند
دلیلش چی هست
بعضی از مشتری ها بعد از پرداخت با خطای (سفارش قبلا پرداخت شده است) مواجه میشند
دلیلش چی هست
ویرایش توسط kyko : November 14th, 2015 در ساعت 11:18
سلام
دوست عزیز ابتدا از فایل های درون پوشه public html یه بک آپ بگیرید
سپس از روی database بک آپ بگیرید
حال ابتدا فایل upgerade.sql مربوط به آپگرید به ورژن 1.58 رو طبق آموزش سایت Freer درون database ایمپورت کنید
نهایتا کل محتویات پوشه public html رو پاک کنید و نسخه نصبی 1.58 رو به پوشه public html انتقال داده و با همان اطلاعات دیتابیس قبلی نصب کنید
ورژن 1.58 که نصب شد یکبار دیگه فایل های مربوط به درگاه رو به پوشه پلاگین رو انتقال بدید و اطلاعات درگاه رو درون تنظیمات مدیریت وارد کنید
مشکل به صورت ریشه ای حل می شود
حتما موارد امنیتی توصیه شده در این سایت رو هم بعد از اوکی شدن ورژن 1.58 انجام بدید تا خیالتون راحت باشه
http://www.softiran.org/view-item/97...safe-pack.html
شخصا کلی تست انجام دادم تا مشکل به همین صورت که عرض کردم حل شد
سلام
فروشگاه ما چند ساله با فریر دایره
میخواستم راهی است تا تمامی شماره تلفن های ثبت شده مشتری رو یکجا در یک فایل بدست اورد ؟
یا حداقل بشه از طریق خود فریز بهشون اس داد ؟
برنامه نویسی => www.SOFTIRAN.org
----------------------------------------------------------
چند راه وجود داره. این راه رایگانش هست http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=77818
اینم ده تومنه http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=96142
اینم که خود سافتیران توی پست قبل گفتن که مورد اعتماد تره http://www.softiran.org/view-item/98...ro-report.html
اسکریپت سافت ایران خروجی شماره تماس ها و ایمیل ها رو هم داره ؟؟؟
روش کار به چی صورت است ؟
همون باید وارد ادمین فریر بشیم یا ادرسش فرق میکنه ؟
http://my.plus-server.ir/cart.php?a=add&pid=84
درون مدیریت میتونید این کار رو انجام بدید
نصب و راه اندازی به صورت رایگان انجام میشه
(: Enjoy loyalty
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)