نقل قول نوشته اصلی توسط مینا-صیفی نمایش پست ها
شارژ ایران قدیمی هست و میشناسم خوبه...چند سال پیش باهاشون کار میکردم
2 بدی داره : 1: بخش پشتیبانی تیکت بسیار ضعیف هست اصلا جواب نمدند یا اگر بدن فردا جواب تیکت میدند چیزی به عنوان پشتیبانی تیکت انگار ندارند فقط گزینه اش فعال هست.
2: کارمزد تراکنش ها قدیم که 2% و 3% بود که بعد با وجود درگاه های بانکی زیاد شدند و همه جا 1% هست و کلی کاربران پراکنده شدند الان تازه چند ماهی هست که 2% کردند بعد کردند الان 1.5 % باید کارمزد را مثله بقیه شرکت ها 1% کنند تا کاربران سمت ایشان بیان بیشتر .
این 2 موضوع جنبه انتقاد داره به عنوان کاربر قدیمی که میشناسمتون حل بشه باعث پیشرفته تر شدن خودتون میشه همانطور خودتون میدونید رقابت بین درگاه های بانکی که زیاد شده بسیار بالا هست باید این موارد مورد برسی قرار بدید که میدونید پشتیبانی و کم بودن کارمزد الویت برای مشتری دارد با تشکر

در مورد تیکت لطفا شماره تیکتی که ارسال کردید رو اعلام کنید تا پیگیری بشه چون تیکت جواب نداده ای وجود نداره و اگر شکایتی مبنی بر عدم پاسخگویی بوده به مدیریت تیکت میزدید تا سریعا با کاربر مربوطه برخورد میشد .

به هر حال هم پاسخگویی تیکتی فعال هسست و هم پشتیبانی 24 ساعته تلفنی به شماره (( 94117350 051 خط ویژه مشهد )) و سعی شارژ ایران بر این بوده و هست که پشتیانی را وظیفه خود دانسته و برای کار کاربران ارزش قایل شود .

در مورد کارمزد حق باشماست مشتری کارمزد کم را می پسندد ولی الان کارمزد ما 1/5 درصد هست و بدون خواب پول . یعنی پولی که الان واسه شما واریز میشه رو میتونید در لحظه بدون محدودیت برداشت کنید در صورتی که شاپرک و بانک یک روز بعد تسویه می کند . در ضمن امکانات بیشماری نیز در در گاه ما وجود دارد و سرور های قدرتمند اختصاصی ایران که بعضی از دوستان همکار از سرور مجازی که نسبت هزینه ای ان تقریبا 30 برابر ارزان تر هست استفاده میکنند و حدود 16 کارمند شبانه روزی که به مشتریان سرویس میدن که مطمینا کارمزد 1.5 درصدی ( کارمزدهای دیگر که در بخش کارمزدها نوشته شده )کارمزد بالایی نیست .

البته مطمینا بی نقص نیستیم ولی مطمینا درصدد رفع می باشیم و خوشحالیم که کاربران تیزبین و نکته سنجی چون شما داریم .

منتظر انتقادات و پیشنهادات دوستان هستیم