شارژ ایران قدیمی هست و میشناسم خوبه...چند سال پیش باهاشون کار میکردم
2 بدی داره : 1: بخش پشتیبانی تیکت بسیار ضعیف هست اصلا جواب نمدند یا اگر بدن فردا جواب تیکت میدند چیزی به عنوان پشتیبانی تیکت انگار ندارند فقط گزینه اش فعال هست.
2: کارمزد تراکنش ها قدیم که 2% و 3% بود که بعد با وجود درگاه های بانکی زیاد شدند و همه جا 1% هست و کلی کاربران پراکنده شدند الان تازه چند ماهی هست که 2% کردند بعد کردند الان 1.5 % باید کارمزد را مثله بقیه شرکت ها 1% کنند تا کاربران سمت ایشان بیان بیشتر .
این 2 موضوع جنبه انتقاد داره به عنوان کاربر قدیمی که میشناسمتون حل بشه باعث پیشرفته تر شدن خودتون میشه همانطور خودتون میدونید رقابت بین درگاه های بانکی که زیاد شده بسیار بالا هست باید این موارد مورد برسی قرار بدید که میدونید پشتیبانی و کم بودن کارمزد الویت برای مشتری دارد با تشکر