صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    25
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    110
    تشکر شده در
    71 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    ما اون موقع که یورو 3800 بود میخواستیم از جوان سرور یک سرور بخریم دیدیم یورو را 4700 داره حساب می کنه!!! پشیمون شدیم اصلا کارشون حرف داره

  2. تعداد تشکر ها ازstar25 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط loginvps.com نمایش پست ها
    بنده هم از ovh سرور ded جدید گرفتم - البته مستقیم
    بعد از یک هفته استفاده ابیوز هک اومد و سرور رو بستند و گفتند با legal@ovh.com در تماس باشیم و گروه پشتیبانی ovh کاری از دستش بر نمیاد
    بنده خیلی پیگیر شدم ایمیل های مکرر حتی زنگ زدم به دیتا سنتر اما جوابی که دادند این بود : برید خدارو شکر کنید سرور های دیگه شما رو نبستند

    در واقع جدیدا ovh اینطوری شده
    مقصر هیچ کس نیست ( اینا رو جهت اطلاع کلیه همکاران و دوستان گفتم )
    والله من بعد از ماجرای فرانتورک فقط 3 تا سرور واسه خودم گرفتم و چند تا سرور هم واسه دوستان گرفتم و تا حالا حتی یک ابیوز هم نداشتیم
    نمیدونم چطور شده که گیر نمیده دیتا سنتر و انگار خودش پورت ها رو مدیریت میکنه
    اما نمیدونم بعضی همکاران بازم مشکل دارند با این قضیه ابیوز این دیتا سنتر
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  5. تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط star25 نمایش پست ها
    ما اون موقع که یورو 3800 بود میخواستیم از جوان سرور یک سرور بخریم دیدیم یورو را 4700 داره حساب می کنه!!! پشیمون شدیم اصلا کارشون حرف داره
    شما احتمالا قیمت بدون وت رو حساب میکردین که باید با وت حساب کنید(البته واسه اقای مسعودی 99 درصد بدون وت هست احتمالا اما همون با قیمت وت میفروشند معمولا ) که اونجوری در اومده وگرنه فکر نمیکنم اینقدر تفاوت قیمت داشته باشند
    از سمت دیگر هیچ وقت قیمت رو ملاک خوب بودن یا بد بودن نکنید بر فرض مثال ایشون گرون میدن یعنی مشکلی دارند و حرفی تو کارشونه؟
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  7. تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید


  8. #14
    عضو جدید HAMi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    26
    تشکر تشکر شده 
    56
    تشکر شده در
    41 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
    وقتی شما و همکارتون تیکت میزنید و بعد از 5 دقیقه تماس میگیرید.مسلما پاسختون رو پشت تلفن میگرفتید و تیکت توسط ما بدلیل حل مشکل کلوز میشد.(اشتباه ما این بود که پاسخ شما را پشت تلفن میدادیم و به تیکت هدایت نمیکردیم.)

    در همان بار اول به شما تذکر دادم که برای بار دوم هیچ مسئولیتی پای بنده نیست و تضمینی ندارم به چه شکل درست میشه . چیزی که در بار اول در دست بنده بود در کمتر از چند ساعت فعال شد ولی در بار دوم دیگر دست بنده چیزی نیست.هر کسی با این دیتاسنتر کار کرده باشه این رو میدونه. دقیقا بنده به شما 2بار پشت تلفن و یکبار در تیکت گوشزد کردم. حال برای بار دوم که این مورد پیش اومد میاید میگید بزاریم روی rescue mode تا اطلاعاتتون رو بردارید که ما هم گذاشتیم ولی اطلاعاتی توسط دیتاسنتر به ما بدلیل مسدود شدن سرور در اخطار دوم ارسال نشد.که بنده هم قبلش گوشزد کرده بودم برای بار دوم هیچ چیزی در دست ما نیست و همه موارد به دیتاسنتر بستگی داره.

    من نمیدونم هدف از این تاپیک چه چیزی رو میخواید برسونید؟ اگر به فکر تخریب هستید که باید بگم سخت در اشتباهید زیرا جز مسئولیت پذیری ما و راهنمایی صادقانه و هدایت شما به سمت مسیر صحیح کار دیگه ای انجام نشده و این تبلیغی برای ما شده است نه تخریب

    موفق باشید

    برای 1 بار همچین اتفاقی افتاد که اون هم بعد از 1 روز شما جواب تیکت رو دادید که در همون تماس به شما دلیلش رو گفتم.
    آقای مسعودی من نمیدونم چرا شما متوجه نمی شید که بعد از مشکل دوم قرار شد رسکیو مد بشه تا بعد از خرید سرور جدید منتقل بشه. بنده 2 بار هم با شما تماس گرفتم فرمودین مشکلی نیست اطلاعات میمونه تا زمانی که سرور جدید رو بگیریم. غیر از این بود؟
    ویرایش توسط HAMi : November 17th, 2012 در ساعت 20:22

  9. تعداد تشکر ها از HAMi به دلیل پست مفید


  10. #15
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    arak
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    43
    تشکر تشکر شده 
    9
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط HAMi نمایش پست ها
    سلام
    پس از مشکلی که با فرانتورک داشتیم برای خرید سرور به جوان سرور مراجعه کردیم که سرور Kim 16G خریداری شد، اوایل مشکلی نبودکه در تاریخ 10/10/2012 سرور از دسترس خارج شد بعد از ارسال تیکت (عکس شماره (1) ) متوجه شدیم که سرور خاموش شده است، سرور فعال شد،چند بار دیگر این مشکل پیش آمد که از دیتاسنتر اطلاع دادن که هک شده ولی هیچ مدرکی که سرور هک شده است نبود، مشکل دیگر ویندوز سرور بود که در گوشه سمت راست نوشته شده بود تست مد که وقتی از آقای مسعودی مشکل را جویا شدیم گفتند: (ظاهرا مشکل بوجود آمده این مشکل را ممکن است به وجود آورده باشد) بقیه مکالمات را می‌توانید در عکس شماره (1) ببینید.
    که دوباره سرور بسته شد.بعد از ارسال تیکت آقای مسعودی متن زیر را به ما داد

    Votre serveur "ks395441.kimsufi.com" été hacké 0 fois depuis sa livraison.

    Ceci est votre premier avertissement, suite à la détection d'un comportement anormal, votre serveur a été désactivé et démarré sur le système de récupération 'Rescue'.
    Nous vous invitons donc à vérifier les logs sur votre serveur, et à corriger la faille de sécurité à l'origine du comportement anormal.

    Si vous estimez avoir corrigé le problème vous pouvez "cliquer ici" pour réactiver votre serveur dedié.
    Vous aurez ensuite la possibilité de désactiver le 'Netboot Rescue' et redémarrer votre serveur.

    Toutefois si malgré votre intervention, un nouveau comportement anormal était détecté, votre serveur serait à nouveau désactivé sans possibilité de récupération autre qu'une réinstallation complète du serveur.
    که دیتاسنتر گفته سرور شما هک شده در صورتی که دوباره چنین مشکلی پیش بیاد سرور غیرفعال می شود و ...........
    که وقتی دوباره سرور باز شد هیچ تغییراتی در سرور ایجاد نشده بود، هیچ اثری از هک شدن نبود.
    بعد از چند روز دوباره مشکل پیش آمد که قرار شد سروری دیگر خریداری شود و سرور قبلی در حالت رسکیو مد قرار بگیرد تا بعد از تحویل سرور اطلاعات منتقل شود و آقای مسعودی تضمین کردن که برای انتقال اطلاعات سرور رو باز کنند حتی با ایشان هم برای همین کار 2 بار تماس گرفته شد ولی آقای مسعودی پافشاری کردن که همچین تضمینی ندادن.
    سرور دوم خریداری شد که به علت قوانین جدید Kimsufi سرور 3 روز بعد به ما تحویل داده شد.
    (عکس شماره (3) )
    تیکتی برای باز کردن سرور اول ارسال کردیم که ایشان فرمودن که تا چند دیقه دیگه سرویس شما فعال میشه ولی نشد دوباره چند تیکت دادیم که گفتند به دیتاسنتر تیکت شده است ولی بازم خبری نشد، بعد از چند تیکت گفتند که سرور برای بار دوم بسته شده که بهتون هم اطلاع داده بودیم که برای بار دوم دیگر دست ما نیست وتا 15 روز نه جواب تیکت ها و نه تماس ها را نمی دادند در آخر هم که زنگ زدیم گفتند که از قصد جواب نمی دادن وفقط یک راه دارید و اون هم این هست که سرور رو از اول تمدید کنید شاید دیتاسنتر اجازه دهد اطلاعات را انتقال دهید.

    کسی از این اقا خبر داره ؟؟

    http://www.webhostingtalk.ir/f118/77786/#post733114

    گیر افتادیم بخدا قسم ...

  11. تعداد تشکر ها از madadi به دلیل پست مفید


  12. #16
    عضو جدید ___.Hrs.___ آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    اطلاعات از آقای مسعودی

    شماره تماس : 09358333842.

    شماره تماس : 09128660411

    آیدی یاهو : itjavani.group

    نام تجاری جدید : نوین سرور

    نام سایت : www.novinserver.com

    قسمتی از چت ایشون :



    =======================

    ایشون همین امروز از من کلاه برداری کردن تا ساعاتی دیگر تاپیک ایجاد میشه اطلاعات کاملی از ایشون دارم

    دوستانی که قصد دارن هنور شکایت کنن پیام خصوصی من داداشم وکیل هست هزینه هم میکنم نیازی به هیچگونه هزینه شما نیست
    ویرایش توسط ___.Hrs.___ : November 6th, 2015 در ساعت 12:28

  13. #17
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    148
    تشکر تشکر کرده 
    231
    تشکر تشکر شده 
    99
    تشکر شده در
    75 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    ***تر از فرانتورک پیدا نمیشه چند سال پیش پول منو هم خورد
    ویرایش توسط refigh : November 6th, 2015 در ساعت 13:59

  14. #18
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    16 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط ___.Hrs.___ نمایش پست ها
    اطلاعات از آقای مسعودی

    شماره تماس : 09358333842.

    شماره تماس : 09128660411

    آیدی یاهو : itjavani.group

    نام تجاری جدید : نوین سرور

    نام سایت : www.novinserver.com

    قسمتی از چت ایشون :



    =======================

    ایشون همین امروز از من کلاه برداری کردن تا ساعاتی دیگر تاپیک ایجاد میشه اطلاعات کاملی از ایشون دارم

    دوستانی که قصد دارن هنور شکایت کنن پیام خصوصی من داداشم وکیل هست هزینه هم میکنم نیازی به هیچگونه هزینه شما نیست
    حتما شکایت کنید
    البته من چیزی نمیدونم در این باره اما در کل باید پدر این حروم خورا رو درآورد
    نتو به گند کشیدن

  15. #19
    عضو جدید ___.Hrs.___ آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir5612 نمایش پست ها
    حتما شکایت کنید
    البته من چیزی نمیدونم در این باره اما در کل باید پدر این حروم خورا رو درآورد
    نتو به گند کشیدن
    بله قطعا شکایت میکنم 2 نفر از شاکی هاش رو پیدا کردم صبح برای شکایت اقدام میکنم

    فقط دوستان حواستون باشه نام تجاری جدید ایشون برای کلاه برداری نوین سرور میباشد سرتون کلاه نره

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دلیل پشتیبانی ضعیف پارس پک ؟
    توسط sarmadi_saeid در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: September 20th, 2014, 23:38
  2. پشتیبانی ضعیف xlhost
    توسط abbasb در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: June 27th, 2014, 17:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •