اگر میخواهید متوجه بشید که کیفیت خط شما پایین هست که نویز میندازه و سپس قطع میشه لطفا مارک مودم را بهم بگویید تا بهتون بگم کیفیت خط را خودتان نگاه کنید اگر بالای 15 20 باشد مشکل از کابل تلفن ساختمان شما ندارد اگر زیر این باشه باعث میشه نویز بیوفته و قطع بشه و چراغ adsl چشمک بزنه حالا شما چند کار انجام بدید
1: زمانی که قطع میشه مودم را نگاه کنید ببینید چراغ ADSL چشمک میزنه یا خیر ؟
2 : اگر مودم شما tp-link هست 192.168.1.1 وارد شوید سپس قسمت Status پایین کیفیت خط snr upstreem snr downstreem نوشته که اگر این 2 تا بالای 15 20 25 30 بودند مشکل اصلا از کیفیت خط نیست اگر زیر این عدد بود مشکل قطعی از شماست .
3 : زمانی که قطع شد هم اگر چراغ adsl شما ثابت موند 100% مشکل از شرکت یا مرکز مخابرانی شماست که به شما این موضوع ربطی پیدا نمیکنه خودشان باید مشکل را حل کنند .
4: راجب به تبلیغات بله پارس انلاین حقیقت دارد که تبلیغ میکند و خیلی مسخره هست و راجب به حجم خوری ممکن هست ویندوز یا درایور اپدیت بشه حجم مصرف بشه اما نه 12 گیگ ؟ ویندوز کلا 3. 4 گیگ فوق اپدیت کنه اما فردا و پس فردا چی ؟ پس !!!
با تشکر