سلام
با توضیحاتی که ارائه فرمودید این مسئله صد درصد مربوط به خود نماینده است و ارتباطی به دیتا سنتر ندارد
البته با نظراتی که کاربران دیگر داده اند میشود به اینکه سرویس های این دیتا سنتر چگونه است پی بورد
اگر سرور مشکل داشته باشد که دیتا سنتر بدون چون و چرا در لحظه سرور را عوض میکند و این وظیفه نماینده است گه پیگیری کند
و توضیحی هم که بابت میرور کانادا دادید کاملا غیر منتطقی و گنگ میباشد چون میتوان دستی میرور را مشخص کرد
باز اگر کمکی از دست ما بر می آید به دلیل روابط قوی که با دیتا سنتر داریم در جهت تعویض سرور و سخت افزار اگر مشکل از دیتا سنتر بود اعلام فرمایید حتما پیگیری خواهیم کرد
موفق وپیروز