نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
همین که فیسبوک با اینکار تونسته ذهن شماها را درگیر کنه و به بحث روی لوگوش بپردازید یعنی موفق بودن هدفش ! شما که کارشناسید و دارید روش بحث میکنید. دقیقا این موضوع را یک نفر که ۵ ساعت با اینترنت آشنا شده هم بخونه حداقل حرفی که با خودش میزنه اینه که قبلی قشنگتر بود یا جدیده قشنگتره و این میشه در خاطر موندن و تکرار برند در ذهن.
یکی از تکنیک های طراحی لوگو همین است، استفاده از المان های شاید بی ربط که باعث سوال برانگیز شدن و توجه بیشتر به لوگو می شود البته در این لوگو صدق نمی کند