سلام دوست عزیز با این حرفتون کامل موافق هستم .
مدیر گرامی اینو هم یک کاریش کنید .
فقط در حدی که شما کد رو ارسال کنید نه ما !
مرسیبلهیه مشکل این درگاه در حال حاظر این تایید پیامکیش هست.اولا که درستش اینه که کدتایید توسط شما ارسال بشه نه ما کد رو به شما پیامک کنیم و دوما اگر قرار هست کاربر ارسال کنه یه شماره نهایتا ۶ رقمی بود نه این همه کاراکتر وارد کنیم.سوما اینکه اگر نهایتا قرار هست همیشه به همین روال باشه تو پنل قسمتی رو قرار بدید کاربر انتخاب کنه که ایا میخواد تایید پیامکی داشته باشه یا نه شاید یه کاربر نخواد اصلا تایید پیامکی رو
انتقاد شما کاملا بجا هست . اما اینکه چرا کد رو شما باید ارسال کنید ؟
دلیلش این هست که خیلی از افراد اس ام اس های 5000 و ... رو از سمت اپراتور و یا از سمت گوشی مسدود کردن.
دلیل دوم عدم اطمینان به مخابرات ایران هست که خیلی از موارد اس ام اس ارسالی را تحویل نمیدهد یا خیلی دیر تحویل میدهد.
مورد سوم حذف کردن امکان دور زدن سیستم تایید شماره موبایل با شماره های Fake هست.
امکان تایید شماره موبایل یا تایید ایمیل کاملا اختیاری هست و میتونید اصلا تایید نکنید .ضمنا اگر قراره به این شکل باشه پیشنهاد دادم قسمت اضافه کنن که کاربر انتخاب کنه که ایا این سرویس رو میخواد یا نه بتونه خاموش کنه
اما در صورت تایید موبایل یا ایمیل میتونید در مواقع فراموشی رمز عبور و یا مشکلات احتمالی ، راحت تر پیگیری رو انجام بدید .
قطعا اگر کاربری واقعا قصد کار کردن با حساب را داشته باشد ، تایید ایمیل و موبایل را انجام میدهد.