تا به حال که مشکلی وجود نداشته و خدا روشکر روز به روز همه چی بهتر میشه.
توی قرارداد میتونیدتمامی مواردی رو که باید انجام شه و نیاز هست رو درج کنید و توی محضر تمامی مدارک شناسایی رو از شما میگیرن
ساعت کاری هم که مشخصه طرف چه ساعت هایی انلاین بوده و هست . همکاری ما 3 طرفه هست و به خوبی انجام میشه
شما ممکنه توی شهر خودتون متخصص مورد نیاز رو پیدا نکنید ولی اگر به صورت ریموت استخدام کنید انتخاب بیشتری برای پیدا کردن متخصص دارید.
برای حقوق و هزینه هم whmcs سیستم حسابداری داره که همه چیز داخلش مشخصه و به راحتی دخل و خرج حساب میشه . ما که تا حالا مشکلی نداشتیم
البته همه چی بستگی به خوتون داره که چه شرایطی رو وضع کنید.
برای کار حضوری هم همین مشکلاتی که گفتین وجود داره وقتی کارمندتون غیبت کنه میخواین چیکار کنید ؟ برین درخونش و به زور بیاریدش سر کار؟
کار هاستینگ فقط عشق و علاقه لازم داره. من خودم ساعت های استراحتم هم بیشتر اوقات انلاین میشم و کارارو چک میکنم در حالی که وظیفه من نیست ولی چون به این کار علاقه دارم وقت بیشتری میذارم