
نوشته اصلی توسط
AlmaHost
یکی از راه های پیشگیرانه وقتی مدت مدیدی با یک سرویس دهنده کار میکنید و احتمال چنین مواردی را میدهید همین است که به صورت حقوقی از آنها بخواهید در صورتی که موارد پیش بینی نشده پیش آمد میبایست زمانی مشخص را برای حل و فصل و یا انتقال به شما بدهند
این فقط یک راهکار برای همین مورد بخصوص است
خلاصه کلام دلیل نمیشود چون شما چنین موردی داشتید به دیگر همکاران اینگونه خطاب کنید که سنگ سرویس دهنده خارجی را میزنند
وضعیت دیتا سنتر های امریکا که کاملا مشخص است و سالیان دراز است که با ایران مشکل دارند داخل پرانتز