"به کسی چیزی بفروش، یک مشتری برای یک روز داشته باش . به کسی کمک کن ، یک مشتری برای تمام عمر داشته باش"
دوست عزیز بنده هم از نمایندگی تیک وب استفاده میکنم و ارتباط زیادی از طریق تیکت باهاشون داشتم و دارم
مشکل قطعی یک بار داشته کلا و یک بار هم برای آپدیت سرور قطعی داشتن
علت عوض کردن سرور هاستینگشونم فکر میکنم همین مشکل دیتابیس بوده
پس میشه گفت به فکر نماینده و کاربر هستن وگرنه اقدامی نمیکردن
اگر اپتایم رو براساس هر ماه در نظر بگیریم هر 24 ساعت کامل قطعی 3.33 درصد از اپتایم کم میکنه
سرور قبلی شاید به مجموع در کل ماه یک ساعت (به مجموع) ارور دیتابیس یا موارد دیگه داشته
سرور جدید به شکر خدا هیچ کدام از این مشکلات رو تابحال نداشته
هزینه اجاره سرور جدید نسبت به سرور قبلی حدود یک سوم بیشتر هست و خب دلیل این ارتقا کسب رضایت مشتریان و نمایندگان خوبمون بوده تا کیفیت به بیشترین حد خودش برسه...
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)