خوب دوست عزیز یکم که دقت کنید میبینید 2 موردی که گفتید بیشتر شبیه بهانه هست.
کاربر که 24 ساعت پا پیچ شما نمیشه بابت تخفیف. 2 بار بگید نه اصلا 3 بار بگید نه خودش میره پی کارش.
نهایت چند مورد رو که تست می کنه میبینه تخفیف خبری نیست متوجه میشه که قیمت به چه صورت هست. همچنین شرکت های بزرگ اصلا مشتری ندارند که به این شکلی که شما میگید درخواست تخفیف کنند.
بله هاست دی ال هم به برخی از کاربران خودش تخفیف میده ولی تحت هیچ شرایطی سرویس ارزون قیمتی ارائه نمیده و تا حالا هم مشکلی نداشته.
مورد دومتون اصلا واقع بینانه نیست.
یعنی چی بی اعتمادی؟ حرف شما مثل این میمونه که بنده برم لپ تاپ بخرم بعد 2 ماه خراب بشه بعد بیام بگم کل لپ تاپ ها بی کیفیت هستند!!!!! مگه میشه چنین چیزی دوست عزیز؟ کسی که روزی 1 ساعت هم توی فضای مجازی اینور اونور بره کاملا متوجه وجود سایت های بزرگ که بدون مشکل در حال فعالیت هستند میشه. پس امکان نداره فکر کنه کل سرویس دهنده ها بی کیفیت هستند.
اگر هم موردی پیش بیاد که فکر کنه هستند بنده به شما تضمین میدم این شخص تحت هیچ شرایطی از دسته مشتریانی نخواهد بود که شما دلتون می خواد داشته باشید.
اصلا کسی که چنین دیدی پیدا کنه با تست چند سرویس دهنده بی کیفیت به نظر بنده اصلا باید فعالیت در این زمینه رو ول کنه بره.
در مورد همکاران هم خوب بنده که منظورم با شما نیست. شما که نباید خودتون رو ببینید
باز هم این حرفتون مثل این میمونه که بیگید من خوبم پس همه خوبن یا من بدم پس همه بدن.
مشکلاتی که بین خود دوستانی که در این بین فعالیت می کنند بسیار فراتر از مشکلاتی هست که هر کس دیگه ای ممکن هست بوجود اورده باشه.
بنده تا طی سالها فعالیتم به ندرت دیدم واقعا یک هاستینگ همکارشون رو معرفی کنند و یا حداقل نکوبن.
شما 10 هاستینگ رو انتخاب کنید و ازشون درباره بقیه نظر بخواید. امکان نداره 6 مورد از اون ها حرف های کنایه دار مثل " ما مثل بقیه، بر خلاف سایرین و ... رو به زبون نیاره"