نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: تخفیف بیش از حد و تاثیر سو در تجارت - قابل توجه همکاران

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن morgoet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    134
    تشکر تشکر کرده 
    23
    تشکر تشکر شده 
    181
    تشکر شده در
    152 پست

    پیش فرض تخفیف بیش از حد و تاثیر سو در تجارت - قابل توجه همکاران

    وارن بافت جمله معروفی دارد به این مضمون: «قیمت چیزی است که شما می‌پردازید. ارزش چیزی است که به دست می‌آورید»
    این میلیاردر مشهور، جمله مذکور را درباره بازار سهام گفته است، اما کارآفرین‌های جوان نیز مخاطب او بوده‌اند. این جمله به طور خاص باید مورد توجه مدیران فروش باشد تا به جای متمرکز شدن روی قیمت محصول ارزش آن را مورد توجه قرار دهند.
    در غیراین صورت وقتی تنها عامل مهم قیمت محصول تلقی شود، تخفیف می‌تواند بر تمام امور حکمفرما شود. این اتفاق معضلی است که باید از آن اجتناب شود. در اینجا برخی بهانه‌هایی که نمایندگان فروش شما برای تخفیف دادن بیان می‌کنند و شیوه‌های مواجه شدن با آنها را ملاحظه می‌کنید:
    مشتری آن را مطالبه می‌کند. مشتریان اغلب به دنبال تخفیف هستند، اما به ندرت آن را مطالبه می‌کنند. گاهی شنیدن چنین بهانه هایی می‌تواند نشانه پایین بودن انضباط کاری و مهارت فروشنده باشد.
    توجه داشته باشید مشتریان به راهنمایی هم نیاز دارند. جزوه‌ای تهیه کنید که در آن به سوالات رایج پاسخ‌های ایده‌آلی داده شده باشد. به این روش فروشندگان شما راحت‌تر می‌توانند نیازهای مشتریان را کشف کنند و به شیوه موثرتری میان ارزش‌های کالا یا خدمت شما با نیاز مشتریان ارتباط برقرار کنند.
    قیمت رقبای ما پایین‌تر است. وقتی قیمت‌های رقبا شما پایین‌تر باشد، مشتریان برای خرید از شما طلب تخفیف می‌کنند، این موضوع می‌تواند درست باشد اما فقط در صورتی که شما کالایی را عرضه کنید که عوامل دیگری در تصمیم‌گیری برای خریدش وجود نداشته باشد. معنی ساده آن می‌تواند این باشد که شرکت شما فاقد مزیت خاصی است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد باید کشف کنید که چگونه می‌توانید به صورت راهبردی شرکت خود را از سایر رقبا متمایز کنید.
    اگر شرکت شما کالای منحصر به فردی عرضه می‌کند و فروشندگان شما این بهانه را بیان می‌کنند، بدانید که آنها فاقد دانش رقابتی لازم برای قرار گرفتن در چنین سمتی هستند. در چنین مواردی باید آنها را نسبت وجوه تمایز کالای خود نسبت به کالای رقبا کاملا توجیه کنید.
    مشتریان آنقدر باهوش نیستند که متوجه مزیت کالای ما بشوند. معنی چنین بهانه‌ای این است که هنگام استخدام افراد اشتباه کرده‌اید. فروشنده‌ای که به مشتری اهمیت ندهد، درباره مشتریان بد حرف بزند یا سایر شایستگی‌های لازم را نداشته باشد، می‌تواند کل تیم را دچار مشکل کند. هرچه سریع‌تر خودتان را از چنین افرادی خلاص کنید. دلیل دیگر بیان چنین جمله‌ای می‌تواند این موضوع باشد که فروشنده شما انگیزه لازم برای درک نیازهای مشتریان را ندارد و به همین دلیل نمی تواند میان محصول شما و منافع تأثیر گذار برای مشتری ارتباط برقرار کند. این موضوع را بررسی کنید تا بدانید که او به تعلیم و راهنمایی بیشتر احتیاج دارد یا باید اخراج شود. در نهایت بیان چنین جمله‌ای می‌تواند به این علت باشد که فرآیند فروش شما برای فروشندگان تان جدید باشد.
    این موضوع الزاما نباید منجر به پایان همکاری شود، ممکن است لازم باشد که زمان بیشتری را صرف آموزش آنها و تعلیم مهارت‌های فروش کنید تا از این طریق آنها را به سمت موفقیت هدایت کنید.
    برای شروع همکاری بلندمدت لازم است به مشتری تخفیف بدهیم. اگر به فروش‌های کوچک قانع نیستید بررسی کنید که گوینده این جمله آدم تنبلی هست یا خیر. اگر اینگونه نیست مطمئن شوید که او واقعا باور دارد که خرید‌های بعدی – با قیمت کامل- انجام خواهد شد. در اینجا باید توجه داشته باشید که ممکن است مشتریان یادگرفته باشند که اگر صبر کنند، تخفیف دریافت می‌کنند.

    لطفا نظرات خود را ارسال فرمایید...
    ایکس وی پی اس
    021-77485724
    Telegram : @xvps_ir

  2. تعداد تشکر ها ازmorgoet به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 8th, 2018, 11:26
  2. آموزش نصب Kloxo-MR | نسخه جدید کلوکسو | رفع باگ امنیتی بسیار خطرناک در کلوکسو
    توسط tizparvaz در انجمن کلوکسو يا ال ايکس ادمين Kloxo or LXAdmin
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: September 14th, 2014, 12:33
  3. مشکل بزرگ دارم با کلوکسو ....نیازمنده متخصص کلوکسو
    توسط alisorkhposh در انجمن کلوکسو يا ال ايکس ادمين Kloxo or LXAdmin
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: December 31st, 2012, 12:09
  4. آموزش حذف ip وارد شده برای کلوکسو جهت ورود به پنل کلوکسو در صورت بروز مشکل
    توسط سید محمد حسینی در انجمن کلوکسو يا ال ايکس ادمين Kloxo or LXAdmin
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 28th, 2012, 23:09
  5. مشکل در نصب کلوکسو (سایت کلوکسو بالا نمیاد)
    توسط taghikhani در انجمن کلوکسو يا ال ايکس ادمين Kloxo or LXAdmin
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: November 20th, 2010, 14:52

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •