در صورتیکه بگین کد خطایی که توی مستندات ارسالی خودشون بهتون میده چی هست راحتتر میشه کمک کرد
اما برای خود من چنین مشکلی پیش اومده بود که تماسی که باهاشون داشتم گفتن که بعلت فعال نبودن درگاه هستش
طریقه کار هم به اینصورته که بصورت پیشفرض در صورتیکه لوگوی به پرداخت توی سایت شما توی صفحه اول نمایش داده نشده باشه درگاهتون تو حالت غیر فعال میمونه
پس اول لوگوی به پرداخت رو توی سایتتون بزارین (اگر تا حالا نزاشتین) و بعدش از طریق بخش پشتیبانی توی سایت به پرداخت یا تیکت بزنین یا اینکه باهاشون چت کنین و مشکل برطرف میشه
اون additionalData هم اطلاعات اضافی سفارشتون هست که میفرستین
بجاش هرچیزی رو میتونین ارسال کنین مثلا نام کالایی که دارین میفروشین