نقل قول نوشته اصلی توسط yakuz نمایش پست ها
دوست عزیز کارشناس فروش شما زمان فروش اعلام کرد که دامنه ها دارای پنل جداگانه از هکزونت هست و بعد از خرید شما فرمودید چنین پنلی دیگه ارائه نمیشه.
این کار شما مصداق خیانت در معامله هست دوست عزیز بنده در تیکت هم عرض کردم که مشکل رو حل بفرمائید بنده به پنل نمایندگی و جمع و جور کردن اون نیازی نداشتم و اصلا زمانش رو هم ندارم بنده یه پنل میخوام که رکوردهای لازمه رو ادد کنم نه اینکه وقت بذارم ببینم پنل نمایندگی هکزونت چی داره چی نداره.

شما به عنوان یک شرکت موظف بودید چون این مشکل به دلیل تناقض در حرف کارشناس فروش شما ایجاد شده مشکل رو حل بفرمائید نه اینکه به جای حل مشکل به یادآوری قوانین بپردازید و منت بگذارید که چون بنده شماره تماس خودم رو درست وارد نکردم میتونید سرویس رو معلق کنید و نمیکنید (که دلیل وارد نکردن شماره تماسم رو هم بنده به طور کامل خدمتتون توضیح دادم)

متاسفانه بعضی از شرکت ها تنها نقش دلال رو بازی میکنند و حتی حاظر نیستند رقم ناچیزی رو به خاطر اشتباه تیم فروش نا بلد خودشون به عنوان خسارت بپذیرند. (این وظیفه شما بود که قبل از فروش از تغییر رویه ی شرکت هکزونت مطلع بشید چون شما ادعای نمایندگی این شرکت رو دارید.)

اصرار بنده به داشتن پنل جداگانه به این دلیل بود که قبلا از شرکتی دامنه داشتم که به یکباره غیب شد و سایت شرکت از دسترس خارج شد و دوستان همین فروم به بنده پیشنهاد دادند که دامنه هایی رو تهیه کنم که پنل جداگانه داشته باشه که حتی اگر اون شرکت پاسخگو نبود بشه برای نجات دامنه کاری کرد.

با توجه به حساس بودن دامنه و اینکه بعد از خیانت در معامله اعتمادی نسبت به شرکت ایزی هاست ندارم ترجیح میدم از این دامنه هم که خریداری کردم استفاده نکنم. چون ممکن است شما بعد از مدتی هوس تعلیق سرویس های بنده به سرتون بزنه.

از همه دوستان بابت این بحث ها پوزش میخوام اگر بحث خاصی نیست ممنون میشم مدیران عزیز این تاپیک رو قفل کنند چون بنده تصمیم گرفتم از دوست عزیز دیگه ای (شرکت آفاق هاستینگ) دامنه جدیدی تهیه کنم.
این تغییر سیاست به تازگی توسط هکزونت اعمال شده و کوتاهی از سمت این شرکت بوده که به ما اعلام نکرده بوده. کاربران دیگر هم این مورد رو گزارش نداده بودند که مطلع بشیم و از شانس شما اولین نفر بودید. شما به طور کل تا به حال با کنترل پنل هکزونت کار نکرده بودید حالا چه پنل کاربری چه پنل مدیریت. بنابر این برای شما این مورد هیچ فرقی نمیکرد. ضمن اینکه ما آمادگی کامل داشتیم تا شما رو با این پنل و کار کردن با آن آشنا کنیم. اگر واقعا نگران این بودید که شاید نتونید با پنل نمایندگی هکزونت کار کنید از همون ابتدا که متوجه شدید دامنه در ریسللو ثبت نمی شود نباید اقدام به ثبت سفارش و پرداخت می کردید. ضمن اینکه تمام امکاناتی که پیش از این در پنل کاربری وجود داشت، در ناحیه کاربری شما در ایزی هاست نیز وجود داشت و حتی آموزش تصویری برای شما تهیه شد تا بتوانید با آن کار کنید. ضمن اینکه حرف شما زمانی مصداق پیدا می کند که با سایت های غیر معتبر کار می کنید. ما هیچوقت برند ایزی هاست رو به خاطر 9900 تومن ثبت دامنه شما خدشه دار نمی کنیم. شما دارید با جایی کار میکنید که تمامی اطلاعاتش در همه سازمان های مربوطه به ثبت رسیده و دائما کنترل می گردد.

اون دامنه هم متعلق به شماست و به نام شما ثبت شده. خواستید میتونید استفاده کنید و نخواستید هم میتونید استفاده نکنید. این فقط شما نیستید که به زعم خودتون 18 ساعت وقت هدر دادید. کارشناسان ما هم وقت خودشون رو به اندازه شما بلکه بیشتر (حدود 24 ساعت از دیروز تا همین الآن) برای رسیدگی به موضوع و مشکل شما صرف کردند که به جز مشغله ذهنی و اعصاب خوردی چیز دیگه ای برای ما نداشت. به علاوه اینکه کلی هزینه های پیامک های اطلاع رسانی پاسخگویی به تیکت شما رو پرداخت کردیم که اونم معلوم نیست به گوشی کدوم بنده خدای از همه جا بی خبر ارسال شده. این وسط حق 2 نفر هم که شما شمارشون رو نادست به ما داده بودید و سر ظهر همکاران تماس گرفتند که مشکل شما رو حل کنند و اون بنده خدا ها از خواب بیدار شدند بر گردن شماست.

دلایل شما هم جهت عدم ارائه اطلاعات تماس معتبر برای خودتون محترمه اما برای ما هیچگونه توجیه منطقی ندارد. برداشت ما از این موضوع Fraud هست.

بیشتر از این هم اگر ادامه بدید، آبروی خودتون رو میبرین پس لطفا تمومش کنید و اگر حرف دیگه ای داشتید تماس بگیرید و با مدیریت صحبت کنید. مدیران محترم لطفاً تاپیک رو قفل کنند.

با تشکر