
نوشته اصلی توسط
yakuz
دوست عزیز کارشناس فروش شما زمان فروش اعلام کرد که دامنه ها دارای پنل جداگانه از هکزونت هست و بعد از خرید شما فرمودید چنین پنلی دیگه ارائه نمیشه.
این کار شما مصداق خیانت در معامله هست دوست عزیز بنده در تیکت هم عرض کردم که مشکل رو حل بفرمائید بنده به پنل نمایندگی و جمع و جور کردن اون نیازی نداشتم و اصلا زمانش رو هم ندارم بنده یه پنل میخوام که رکوردهای لازمه رو ادد کنم نه اینکه وقت بذارم ببینم پنل نمایندگی هکزونت چی داره چی نداره.
شما به عنوان یک شرکت موظف بودید چون این مشکل به دلیل تناقض در حرف کارشناس فروش شما ایجاد شده مشکل رو حل بفرمائید نه اینکه به جای حل مشکل به یادآوری قوانین بپردازید و منت بگذارید که چون بنده شماره تماس خودم رو درست وارد نکردم میتونید سرویس رو معلق کنید و نمیکنید (که دلیل وارد نکردن شماره تماسم رو هم بنده به طور کامل خدمتتون توضیح دادم)
متاسفانه بعضی از شرکت ها تنها نقش دلال رو بازی میکنند و حتی حاظر نیستند رقم ناچیزی رو به خاطر اشتباه تیم فروش نا بلد خودشون به عنوان خسارت بپذیرند. (این وظیفه شما بود که قبل از فروش از تغییر رویه ی شرکت هکزونت مطلع بشید چون شما ادعای نمایندگی این شرکت رو دارید.)
اصرار بنده به داشتن پنل جداگانه به این دلیل بود که قبلا از شرکتی دامنه داشتم که به یکباره غیب شد و سایت شرکت از دسترس خارج شد و دوستان همین فروم به بنده پیشنهاد دادند که دامنه هایی رو تهیه کنم که پنل جداگانه داشته باشه که حتی اگر اون شرکت پاسخگو نبود بشه برای نجات دامنه کاری کرد.
با توجه به حساس بودن دامنه و اینکه بعد از خیانت در معامله اعتمادی نسبت به شرکت ایزی هاست ندارم ترجیح میدم از این دامنه هم که خریداری کردم استفاده نکنم. چون ممکن است شما بعد از مدتی هوس تعلیق سرویس های بنده به سرتون بزنه.
از همه دوستان بابت این بحث ها پوزش میخوام اگر بحث خاصی نیست ممنون میشم مدیران عزیز این تاپیک رو قفل کنند چون بنده تصمیم گرفتم از دوست عزیز دیگه ای (شرکت آفاق هاستینگ) دامنه جدیدی تهیه کنم.